Thursday, October 4, 2012

Cinta Muka Buku , Cinta Jarak Jauh

Hey !

Hee , 'firstly' kena tengok dulu video nih ..


Okay , dah tengok ? Kejap ! memang laa kalau ikut adat dan budaya timur perkara macam ni ta boleh laa nak dibuat . Ni semua ikutan nafsu semata-mata . Apa yang aku nak share sekarang ni , kadang kala hubungan yang bermula dengan perkenalan dalam 'MUKA BUKU' boleh berakhir dengan hubungan yang berkekalan sehingga keakhirnya ! Ramai yang mengalaminya . Tak kurang jugak ada yang disebabkan laman sosial ni hubungan suami isteri boleh bercerai berai . Depends pada pemikiran masing-masing untuk menentukan hala tuju yang sebenar . Ada baik & buruk nye . Sendiri kena fikir laa :)

Video tuh memang sweet kan ? Hubungan yang terpisah antara benua ouhh.. Singapore-Sweden . But , ape pun halangan nye , they all still dapat meet . Ni baru dinamakan cinta sejati . *Maybe laa .

Antara aku dengan Si Senget antara negeri je we all terpisah . Dia utara , aku selatan . Pulau pinang-Johor . Memang padan sangat lah tuh kan , sorang hujung utara sorang hujung selatan . Kuat nye sayang dia aku ta kisah semua tuh , takpe laa takde jodoh pun kalau mencuba apa salahnya kan ? Mana tau jodoh we all memang ada . *Amin . Hope so one fine day aku dengan dia dapat meet . Jangan pulak ada yang fikir aku akan buat macam dalam video nih pulak . Haha ! simpang malaikat 44 tau . Aku masih ingat mana baik mana buruk :D

Okay for senget , i hope you fulfill your promise ! 

No comments:

Post a Comment