Thursday, October 4, 2012

Kekasih Awal & Akhir

Salam . Hello .

Pagi tadi , kawasan Pasir Gudang di basahi hujan . Hujan turun pagi tadi lebat betul , dah la lebat satu hal .. Guruh berdentum menakutkan betul ! Baru hari tu sibuk sangatt nak hujan , bila dah hujan merungut takut pulak . Haha ! Tapi siyes memang terkejut bila dengar dentuman guruh yang 'first' tuh sampaikan mak aku sendiri pun tanya bunyi ape .

Nasib baik time nak pergi kerja hujan dah reda , Alhamdulilah .

So , seperti kebiasaan aku bukak kedai mesti lambat untuk 'punch card' . Hehe . Relax sudah ~ alasan cakap jelaa hujan enn ? kihkihkih. Okay , ingatkan dalam kedai takde orang rupanya mamat mangkuk si Syukri dengan Jad ade dekat dalam . Confirm dari malam tadi tak balik ! huh , aku buat kerja aku n abaikan je dorang tuh .Dalam 10min lepastu baru laa si Rashid datang dengan membawa makanan . *Ciss bawak satu je pulak tuh ! kedekut betul (-.-') . Demi ta nak mengalah aku pegi beli breakfast dengan akak kedai sebelah .

Entah macam mana pulak tuh , Kak Han (akak kedai sebelah) tanya siapa jaga kedai .. dengan selamba Double MR jawab , saya la . "SAYA KAN KEKASIH AWAL & AKHIR" dia . Erkk ! bengang seyh dia cakap camtu dekat Kak Han , ada kang akak tuh fikir memacam . Hahaha ! Kau memang sengaja cari pasal laa Double MR ! Sorry , patut nya ayat tuh kau cakap ngan aku dulu..sekarang ni aku rasa pelik kalau kau cakap , dan ! Dan ta salah kalau aku kata kau ni GILA , macam jilat ludah kau balik pulak (-.-') . Argh ! abaikan jelaa . Bukan dapat ape pun enn .
Okay lupakan pasal Double MR , sekarang nih meh aku share something special .. Video yang sweet untuk orang² yang hangat bercinta cam aku nih . Wahaha , gurau jelaa . Si syukri sengal tuh laa yang bukak , ntah camne leyh dia suh aku tengok video ni ..

Okay enjoy this video .





No comments:

Post a Comment