Wednesday, October 3, 2012

Akur Janji

Tak pernah ku menduga
Kan bertemu denganmu
Bersatu di alam cinta
Tak pernah ku merasa
Bahagia begini Di sisimu
Kekasih ku sayang kan kamu
Cintaku kasihku untukmu
Kekasih hanya kau ku mahu
 Hidup dan mati bersamamu
Akur janji setia padamu
Akur janji menjaga hatimu
Akur janji jiwa dan ragaku
 Ku serah padamu
Akur janji ku hanya untukmu
 Akur janji kaulah kekasihku
Akur janji seluruh hidupku
Ku serah padamu
Aku tak bisa sendiri tanpamu
Sedetik pun ku tak mampu
Sejuk hatiku oh tenang jiwaku

Err , best tak ayat dia ? Bagi orang yang hangat bercinta memang 'melayan' laa lagu² camni enn . Btw , 2 hari lepas mintak aku carikan aku satu lagu ni , but aku baru teringat nak cari . So , aku carikan laa tadi .. bukan susah mana pun nak cari lagu tuh . Bukak je YouTube click tajuk lagu tuh jumpa la kan . Simple . Apa masalah dia malas nak cari sendiri pun aku tak tau laa . Haha ! Takpe laa kan , bukan susah mana pun tolong jelaa .

After dah jumpa lagu yang dia nak tuh , aku sent laa link lagu tuh dekat Instants messenger Fb dia . Aku rasa dia tengah tido , sebab dia 'text' aku n fb dia pun tak 'on' so aku leave jelaa link tuh at IM dia . Dalam 10min after that baru dia reply message aku . Say thank n whatever... Time tuh citer pasal break ngan Si Gila , terus dapat LAGU nih kan . Hehehe . 


Break ngan Si Gila pendekkan rambut , break ngan dia botak rambut ? Hahah

Hoho . Ngek Si Senget nih .. jiwang karat lebih .. Lagu ta macam syahdu pulak enn ..Anyway , thank sebab bagi kat aku ye sengett . Love you .

No comments:

Post a Comment