Tuesday, October 2, 2012

Aku menanti kehadiranmu

Dear , Mohd Noorhisyam a.k.a Si Senget .


This entry is for you . Mesti kau tengah baca sekarang ni kan ? Erk , memang laa . Sebab aku dah suh kau baca . Ngek , aku sayang kau sangat² . Only you can make me smile =) . Hari-hari bersama ngan kau memang THE BEST ! Sometimes memang kita selalu gaduh , but .. tu semua ta bermakna aku ngan kau akan bermasam muka dalam jangka masa yang lama . Paling lama aku leyh tahan pun 3 hari je .. tu pun sebab aku rindu sangat ngan kau :(

Senget , aku mintak maaf ye if selama kita kenal ni banyak menyusahkan kau .. banyak sakit kan hati kau .. buat kau risau .. dan yang paling aku takut kau benci ngan perangai aku . Err , sedih rasa nya bila ingat balik apa aku da buat ngan kau arytu . T.T so sorry dear ! If kau buat salah besar mana pun aku ta boleh nak judge kau . Sebab perasaan sayang tu lagi kuat dari perasaan nak benci kau .

Aku ingat lagi , 1st time kita gaduh sebab pasal .. Err , kau ingat laa pasal ape kan ? (>.<) heheh seboleh mungkin aku nak buang kau dari hidup aku jauh² , benci gila kat kau time tuh . Sampai kan Yen siap suh kita break je sebab dia kata kau ni tak berguna .. :( Tapi , sekarang dah tak dah .. Yen cakap kau ni romantik n sayang at aku sangat-II ! haha , betul tak ? kau tipu siap kau !

Jauh perjalanan jgn dijadikan alasan ;D

Aku mengaku EGO aku kuat . Kau pun tau tuh kan .. Keras kepala , keras hati .. bila aku dah cakap A , A jelaa yang aku nak . Macam tuh jugak bila aku rasa kau ni salah , aku kata kau memang salah ! Yelaa , sebab kau memang suka MEMBULI aku .. kau kejam ! Aku sabar je kau buli aku , tapi takpe .. Aku SAYANG kau lerr senget . Ada masa nanti aku buli kau balik tau ;D
Satu je aku mintak , aku nak kau datang meet aku cepat sikit . Wahaha ! kau tipu aku memang aku bomoh kau cukup² nanti . Biar takde orang nak dekat kau . Hee , aku 'serious' ni tau jangan ingat aku memain pulak . Biar laa lepas ni aku lebih percaya dekat kau , bukan means aku ta percaya dekat kau sekarang ni . Maksud aku biar laa percaya aku ni lebih kuat lepas meet kau :)

Senget , 1 ayat je untuk kau hari ini , esok n Insyallah selamanya .. "Aku sayang kau" , "I love you" "Wo Ai ni" .. Eh terlebih satu ayat . Alaa banyak ayat tapi satu makna . Haa , tuh memang untuk kau :)

Hee , good then . Thank you for loving me .

Stay for loving you ,
Azirah .

No comments:

Post a Comment