Tuesday, October 2, 2012

Jodoh itu milik Allah

Tetiba je tadi lepas post entry pasal panas terselit pulak cerita pasal GOWN yang cantik uhh immediately teringat pasal KAHWIN . Hehehe , perkara camni memang nampak agak serious , tapi kekadang tu aku fikir siapa laa yang akan jadi bakal partner hidup aku nanti . Haishhh .. act , aku jealous sebab ramai kawan² aku dah ramai yang mendirikan rumah tangga . Err , aku ni entah bila masa nya nak kahwin pun ta sure lagi . Relax dulu , umur baru 20 enn .. santai² sudah . Nanti rugi masa REMAJA kita terbuang mcm tuh je , enjoy laa sepuasnya ! hahahaha xD

Tapi , yang jadi masalah nya sekarang ni aku JEALOUS pulak bila dengar ramai yang pakat nak kahwin awal² .. grr macam dah plan je kan nak kahwin umur 20 . Memang laa umur tu da boleh nak dirikan masjid , rasa macam awal pulak kan .. Ergh ! yang penting aku jealous laa (-_-')


Bahagia nya bila nanti ada orang nak sunting kita sebagai ISTERI kan .. macam mana laa perasaan masa tuh . Hmm , gembira ada , terharu , keliru , berdebar . Haha tak dapat bayangkan siott . If one fine day aku dapat berkahwin dengan seseorang JEJAKA yang mampu menjaga aku sepanjang hayatnya , confirm aku akan jadi Isteri MITHALI punya larh ! pergh , asal ayat aku ni ta boleh blahh erk ? *Geli pulak rasa nya .


"Mak ,ayah..Ira nak kahwin ngan Putera Raja leh tak?"

 
ƪ(°;◦)ʃ Ϛ(°..˚)Ϟ


No comments:

Post a Comment