Tuesday, October 2, 2012

Bila musim kemarau tiba

Pergh ! meleleh air liur tengok seyh -.-

Cuaca sekarang panas menggila seyh . Duduk dalam air cond pun macam takde rasa ! mau nye tak panas , haba panas dekat luar tu sampai boleh rasa masuk dalam kedai . Pulak nye , kedai terkepung memang laa rasa panas yang amat sangat . Hurr , kalau dah boleh bukak baju memang da lama aku buat . Ishhh -.-'
Yang ta selesa nya sekarang ni bukan peluh ke apa , memang la dah berpeluh . Tapi bila dah berpeluh tuh mesti da dia terkepam enn ? Err , tau *kepam tu ape tak ?? Haha . Dia macam terperap laa senang cerita .. kalau terperap pun tak tau , tanya pakcik google jelaa :D

Haa , dia terkepam tu laa buat baju aku bau busuk ! Dan sekarang ni aku rasa ta selesa sebab bau peluh ni mendatang bau yang ta sedap at hidung aku . Err , malu pulak rasanya bila nak dekat-II ngan orang . *Bau ketik , tau jelaa camne baunya enn -.-' . Rasa macam nak mandi je seyh sekarang nih. Huwaa !!


Cantik pulak tengok gown ni (^_^)
Act , pic tuh membayangkan aku ngah main hujan sekarang nih .. Err , bila laa dapat hujan nih (>.<) ! Bila panas nak hujan , bila dah hujan sibuk nak panas . Huh ! yang penting biar laa cuaca tu sederhana pun bagus laa , ta hujan ta panas . Mendung je . Enn relax n santai je macam tuh . Hehehe . Kalau panas² ni sometimes boleh buat kita stress pulak . Betul tak ? tak betul pun ta kisah laa . Sebab aku yang rasa . Haha , LOL !






No comments:

Post a Comment