Monday, October 1, 2012

Menyesal pulak ("-_-)

Err , korang pernah ta rasa menyesal buat sesuatu perkara ? Mesti rasa macam nak putar balik masa & betulkan balik apa yang dah terjadi enn ? Sekarang ni aku rasa perasaan tuh , yea..perasaan MENYESAL ! sesal sangat rasa nya . Huh ! 

Mau nye aku ta menyesal .. enn , semalam aku dah try utk try mengalah terima Si senget balik tuh . Yelaa . sikit sebanyak marah tu mesti laa ade kan . Tipu kalau aku cakap , aku dah ta marah dia lagi. So , semalam aku layan dia pun macam nak ta nak jelaa tapi kira okay aku nak layan dia kan ? daripada ta  layan langsung mana satu dia nak ? Haha .

Pagi tadi la punca , ngah text² ntah macam mana dia TOUCHING agak nye aku ta layan dia sangat .. Yelaa , time pagi enn aku busy ngan kerja . Normal laa kan . Macam ta faham pulak masa kerja aku . Time tuh , dia mintak aku nyanyi utk dia . (Sebelum ni kalau dalam call aku ngan dia suka share suara yangg sedap nih) tapi aku buat-II tak faham bila dia nak aku nyanyikan utk dia lagu nak tido .

Lepas daripada tuh dia macam nak ta nak je kan layan aku . Hoh ! geram pulak rasanya . Bukan besar sangat pun salah aku kat dia , macam nak BALAS DENDAM pulak gaya dia buat aku nih enn .. Haiii , sabar jelaa ngan orang macam nih . Ade ke patut buat aku camni , aku da terima dia balik baik² dia pulak boleh nak buat hal . Bagi penyepak karang , baru dia tau (-.-)

Takpe ! Senang je nak balas balik apa dia buat ni , buat ta layan sudah . Ape nak kisah , kredit pun save ta message dia , air liur aku pun jimat ta kuar nak bercakap ngan dia . Boleh simpan buat air liur basi malam karang . Bhahaha . K laa Mr.Senget saya ta kisah pun (◕‿-) .

No comments:

Post a Comment