Monday, October 1, 2012

Alhamdulilah .. settle masalah ◕ ‿ ◕


Perghhh! Kejam seyh kalau ada orang yang sanggup buat camni kat BF dia . Tapi , ade ke ehh ? Nasib laa aku ni bukan macam kategori perempuan at dalam pic atas nih . Masak laa oii Mak kiah xD . Kalau ikut hati kejam aku , memang nak je buat camni .. dah geram punya pasal kan ? Janji hati puas .. Uwee ~ ◕ ‿ ◕

Okay about entry hari ni so far aku da boleh tarik nafas lega sekarang . Problem antara aku ngan Si Senget da settle *Alhamdulilah . Aku ingat nak tarik TOUCHING lama-II tapi disebabkan rindu yang membuak-buak at dalam hati aku ni aku mengalah ngan rasa ego aku tuh .. Takkan la sebab remeh temeh pun nak dibesarkan kan ? Hikhok .  (◕‿-) Ta masuk akal lansung . Haha .. anyway , ramai yang ta setuju sebab aku touching sangatt ngan dia nih . Fikir-II balik sampai masak kepala aku arini mmg agak ta rasional . Lawak-II >.<

Comel enn  (◕‿-)

Bermula ngan kata maaf , mula la kitorang meleret ke cerita lain . Bila RINDU dah menjelma di kalbu sampai lewat malam pun sanggup hadap screen HANDPHONE 24 hours . Wahaha , adat bercinta laa kata kan semuanya manissss je . Tangan ligat je kan nak reply message , kalau tak haram sunyi je handphone aku tuh dari ringtone message . Kahkahkah . Ni tak , selang berapa second kejap-II bunyi ..

" I make the girls go , laa laa laa ~
I make the girls go ."

Kuar je bunyi tu cepat je tangan sambar hanphone enn .Haha , baru 3 hari ta contact dah gelabah sakan . Kalau 3 tahun ntah camne rasa agaknya .Until i'm type this entry i'm going crazy coz smiling alone reading his text . LOL ! I'm really miss him a lot . Trololol , gila layan perasaan pun ta boleh jugak . Karang kalau da frust menonggeng sendiri susah .  (◕‿-)

Okay , need to off lappy now . Esok , mau kerja until now tak tidor lagi .. Haiyaa ! Already 12am meyh ? Err , badan da sakit-II perlukan rehat . Hee , baiklaah going to sleep now , Bye !

No comments:

Post a Comment