Sunday, September 30, 2012

Double Cheese Burger vs Double MR .




Gambar tiada kaitan .

Title entry aku macam weird je ? (o,O) Err , jangan salah faham pulak kalau aku nak cerita pasal makanan .Selit-II pasal makanan ada kOtt . Okay , today nak story pasal Double MR . Alaa , si mamat MR yang aku dok habaq arytu ~ 

Ehemm . Aku ingatkan laa semalam dia nak dtg pasal sibukk sangat call aku malam-II nak tanya pasal Document dia kat aku tuh tapi tak datang pun .Tetiba hari ni pepagi dah terpacak depan pintu kedai . Pulak aku busy hari ni so aku bagi jek dia guna PC aku kat kaunter tuh utk buat kerja dia . Hoh , sambil menyelam minum air ~ sempat lagi dia men'download game . Sambil-II aku breakfast , aku g kat kaunter tgOk dia godeh-II game dia tuh sambil lepak-II at pc adik aku .
     Time aku pegy dekat pc laa dia buat hal . Dia gesel-II muka dia at badan aku (baju) *tau laa aku wangi (>.<") . Wahaha ! Eh , act bukan hari ni je .. but dah banyak kali .. memalukan kott ! Macam ketagih pun ada aku tengok dia camtu -.- . Sedap je aku mengutuk pasal dia kan ? hakhak . Dah kenyataan nye , GILA agaknya . Takpe laa , layan kan aje laa ye macam ta biasa pulak . 

     Well for the one many time , tidak sama sekali aku akan jatuh at dia balik cukup la sekali aku kenal dia camne =D . Bukan dia da tau ke kalau aku dah ada boyfriend ? ke saje nak mengade-ngade erk ? Hmm , okay takpe abaikan . Ikut je cara permainan kau  (◕‿-)


Aku lihat dia di sana , aku ingin mendekati nya ~

No comments:

Post a Comment