Friday, September 28, 2012

You hurt me T.T

Hey , dear . If u read this post , this belong to you !

Belum sampai 6 bulan kita couple kau da buat hal kan . Even , masalah ni KECIK tapi pada aku dia da boleh buat aku rasa sakit hati yang amat sangatt . Aku belum sempat nak cerita pasal diri kau dalam dairi online aku nih , tapi...masalah datang at kita . Aku tau aku EGO ! Aku sedar pasal tu , tapi sifat aku camtu bersebab .. bukan suka-II je aku nak bad mood n langsung ta hiraukan kau .

Before this , biar laa aku details mana aku kenal kau .. Yeah , memang kita tak pernah FACE TO FACE .. perkenalan kita memang sangat menarik sebab kita kenal dalam GAME . Tu buat aku ingat sampai sekarang ni , kau bukan macam orang lain yang aku kenal dekat luar sana . Tapi kita kenal dalam laman gaming .. Macam aku pernah cakap at kau , sebelum aku kenal ngan kau aku ingat kau ni PLAYBOY sebab aku tengok kau suka sangat layan perempuan dalam game uhh . So , aku malas nak amik port bila kau try USHA aku 1 day tu . Hikhik .

Yang kelakarnya , oleh kerana dah tak tahan  ramai sgt usha aku dalam game tuh .. Aku terima lamaran nak jadi awek 'fake' kau .
Act , ni ID lama aku .. sebab noob -_-

Entah macam mana la kan kau ayat aku sampai boleh terpaut hati kat kau :'/ , aku boleh terima kau jadi Boyfriend aku secara entah aku sedar ke tak time tuh -.- Err , tapi kalau ta sedar takkan sampai sekarang aku ngan kau enn ;D
Okay , the REAL id got engaged with him .
Time ni aku dah mula sayang at dia .. Tu pasal aku berani nak 'engaged' kan id aku ngan id dia , kalau tak jangan harap laa -,-

After we get married . 

Okay , terserlah kepoyoaan aku . Umur dah tua tapi still main GAME , teruk kan perangai aku ?? Err , peduli ape dalam game ni umur 33 pun main jugak tau ! Jangan terkejut kalau aku cakap game ni boleh buat korang REAL COUPLE .. swear tak tipu memang ramai jumpa CINTA dalam game ni. Sebab tu aku sayang nak tinggalkan game ni

 Hmm , abaikan benda tuh .. sekarang cerita pasal mamat jambu10 ni balik . Aku mmg sayang kau , sayang seribu kali sayang kalau kau main-II kan aku -.- .Aku harap masalah kita kali ni cepat settle. Punca dia ? Aku malas nak cerita , tapi datang dari dia sebenarnya . Ta besar mana pun masalah dia , tapi aku yang EGO ta nak layan dia langsung . Takpe laa , maybe 1 fine day aku ngan kau akan berbaik semula .Hope so (◕‿-) . 

Aku rindu setengah mati kepada mu . . . . . 


No comments:

Post a Comment