Thursday, September 27, 2012

Don't look back

Why do not look back ? ada something wrong ke ? Hmm .. act memang pun ! Di sebabkan hal tu jugak laa aku tergerak hati nak update hari ni . Ni semua pasal double MR la ni Mr.MR . Kenapa ehh tiap kali ada pertemuan mesti ada perpisahan , ada perpisahan bertemu balik ? Tak boleh ke kalau dah bertemu tak berpisah , kalau dah berpisah tak bertemu balik ? Takde laa sakit hati enn camtu -.- Ape aku merepek korang faham ke ? Whatever laa , janji faham .

     Double MR enn , datang dalam hidup aku balik taww ;(( . After kitorang break terus buat hal masing-II . Biasa laa , baru break nak pandang muka pun ta ingin . Tapi lepas berapa bulan lepas tu aku try tegur dia ,, yelaa hati perempuan kan cepat lembut ;D . So far dapat respons yang okay dari dia . Aku ingat ta nak layan langsung . After dari tu laa..we all terus melekat ..

     Melekat macam mana tuh ? Dah , jangan nak fikir memandai ye . Aku ngan dia rapat gitu-II jelaa .. macam KAWAN kott* haha . Maybe ~ aku pun bukan kisah sangatt kat dia dulu , saje tukar angin .Cewahh ! hikhik . And now nih , apa dia nak buat aku ta heran sangat pun .

     Cuma sejak kebelakangan ni je , aku tetiba ada rasa lain macam . Hoh macam tadi laa ! tetiba je kan dia call aku . Nasib aku save num dia lagi .. so kalau dia nak MENYAMAR ke aku dah tau dah siapa dia . Tekaan aku mmg betul kalau dia saje nak kena kan aku first-II tuh. Ingat aku tak tau dia yang call agaknye . Call semata-mata nak tanya pasal document petang nya kitorang buat tuh . Tu pun nak call ke ? esok-II pun boleh kannnn..haish!

    Ingat dia call tu sesaje je ke ?, lelaki ngan ayat manis dia tuh mana boleh pisah kan . Ada ke patut bila aku tanya dia call ada apa jawab saje nak lepas rindu ?! Buang tebiat apa mamat nih ? Padahal petang tu baru meet kayy -.- Sorry to say bro .. dulu boleh laa . Sekarang hati saya kuat n takkan cair ngan GODAAN awak tuh :)) . FYI , saya mmg happy pun dengar suara awak tadi . Wakakaka .

Dah laa..merepek saja aku nih . Haishh , kang bermasalah kalau ada orang perasan nanti .

No comments:

Post a Comment