Thursday, September 20, 2012

Gift for me ?

     Harloo , salam all . Tengok entry macam best je ? Haha , well memang best pon . Mau ta best nye kalau ada orang bagi kita hadiah enn , lagi best kalau hadiah tu special xD . Pagi tadi masa aku nga busy mengemas kedai ade laa abg POSMEN panggil aku sign confirmation letter . Hoho , act aku da tau da kalau aku dapat gift nih .Ahad lepas aku da diberitahu oleh someone yg dia dah hantar hadiah untuk aku .

     Siapa SOMEONE tu ? Hmm..buat masa ni biar laa rahsia. Alhamdulilah hubungan aku ngan dia almost 5 month . Maybe , masuk bulan ke-6 @ half month our relationship aku akan update status pasal dia . Insyallah .

     Okay back to the top , tadi aku cakap aku da tau kalau aku akan dapat hadiah tu enn? Aku target semalam dapat but dapatnye hari ni pulak.. So , nvm laa kan janji dah sampai . Da dapat hadiah tu dalam hati rasa ta sabar gila .. Tapi , kerja ta siap lagi aku pejam mata jelaa ..siap je kerja dengan hati bunga-II try to hard nk bukak kotak dia yg lekat ntah bape kilo gam agaknye ntah , haha !

Akhirnya . . . . 

Omaigod... 
rasa nak nak mengalir airmata seyh..terharunya :( . "Sayang , kenapa laa kau bazir duit utk barang-II tuh ? Mahal kott >.< aku tak mintak semua tu laaa . Haishh , kau ni saje nk buat aku sayang lebih kat kau ehh ? Ngada-ngada awak ye , cubit karang ;D" Tu laa ayat aku dalam hati lepas bukak kotak tuh. Hehehe

    Nak tau ke ape isi kotak uhh? Hmm , pada orang lain maybe it's nothing special..but,pada aku iye nye amat berharga sekali untuk aku simpan n kenang . 3 barang si dia bagi at aku , 

1; Bantal burger yg lembut gila uhh , haha!
2; Bag sandang berjenama dot dot dot (ni yang aku kata mahal nih,,>.<) * brand dirahsiakan.
3; Coklat! Huh,dia tau aku suka coklat ade ke patut dia post sekali? haha sakai nye perangai awak :P

   As simple as usual , barang yg simple tapi tetap bermakna untuk aku . Haha . Datang dari jauh tau kotak uhh , nun utara sana . Sorang utara sorang selatan padan sangat la camtu..jauh kan jarak kitorang ? Takpe laa , orang cakap kalau da jodoh tak ke mana pun . Hope so , yang ni kekal .. hikhik . Da laa kat kedai tadi abis kecoh pasal kotak Pos laju tu ada atas meja..semua pakat datang kedai aku agaknye , selalu takde pulak .. Haha , nice day lol today! 

Okay laa , there haven't something to share lagi , so far sampai sini jelaa dulu .. Maybe next time aku cite spe dia ni sebenarnya . HAHA! Bye ~


   

No comments:

Post a Comment