Saturday, October 6, 2012

What the...?

Hey , salam . :)

Hmm , hampir pukul 10.30 mlm . Mata pun dah mula kuyu nih.. Sejak ada WiFi dekat rumah ni , tido aku selalu kena curi . Haishh (-.-') teruk perangai . Lepas tuh madah tempat kerja asyik bebel mengantuk je . Haha , nak wat camne kan .. yang faham aku layan kan jelaa .

Act , aku teramat bosan sekarang nih . Bukan bosan biasa-II tuh tau , ni bosan..aku dah mula bosan pada Si Senget . Hampir nak jejak 6bulan we all couple , but lately aku rasa cam ta happy ngan dia , bosan . Tengok je macam sekarang ni , dia ta message aku dan aku pulak macam ta kisah kalau dia tak message. Normal kot ? Entah ehh , maybe dia pun dah bosan layan perangai budak-II aku nih , tiap kali dia text aku mesti reply pendek-II je . Nak wat camne kalau hati dah ta dapat menerima .

Maybe , dengan cara camni aku ngan dia selesa ? so , teruskan jelaa . Biar masa yang tentukan segalanya . Okay , mata dah ta jadi rabun kejap sebelum dia buta baik aku Off laptop dulu , Okay bye ! :)

No comments:

Post a Comment