Thursday, December 15, 2011

Setahun Dah Berlalu ~ Part VII ( September 2010 )

Ishhhkkk .. lama benar kau layan rajuk kau kan .. Dan aku yang jadi mangsanya ! Mangsa kerinduan pada kau dan mangsa memujuk kau ! harharharhar ..

Lastly , aku jugak yang kena pujuk kau kan .. baru laa kau nk bercakap ngan aku kan ?!

Malam raya dapat berbual panjang ngan kau ! hahaha , macam da bertahun ta jumpa kau , ntah pape jek yg dibual time tuh !

13hb - kau nak dtg raya at umah , tp aku belum balik dari kampung ..

14hb - aku start keja balik , kau ngan kawan kita dtg kedai teman sampai aku tutup kedai . Huh , pakai baju warna sama ta bole blahh ..Baju raya oke =P

18hb - kawan kau ajak raya umah nad , tapi tetiba yg datang amik aku kau ! erghh , layankan jelaa ~

19hb - semalam umah Nad , arini kau raya umah aku lak kan ? Baik lhaa . Kau dtg ngan adik kau , mak aku tanya tu adik kau ke GF kau ? hahaha ..  Petang , kawan kau ajak jalan tapi seboleh mungkin kau nk ajak aku gak .. Nak cover line , kau kate Nad yg ajak .. kau mmg bijak ! tp , kantoi sudahh ..

20 , 21hb - kau dtg teman aku kat kedai .. =)

22hb - Umah aku ada Open House , kau dtg bawak adik ngan mak kau . Sungguh aku terharu . Bwerkkk !!

24hb - Turn aku beraya at umah kau pulak . Tapi , sygnya kau ngan family kau nk kuar pg beraya at umah sedara kau .. Takpe puns ^____^

Masa ni aku terfikir , ape kau nak sebenarnya dari aku ? setiap ape perkara kau nk buat , kau mesty nak ajak aku sekali kan .. =) . Aku hargainya ...

Bersambung . . .

No comments:

Post a Comment