Thursday, December 15, 2011

Setahun Dah Berlalu ~ Part XI ( October 2010 )

Bulan ni cukup dengan konflik ! aku ngan kau memang dah ta bertegur lagi .. Start lepas kau dtg masa 3hb tu terus kau dah ta dtg , tapi perubahan kau nampak ketara masa aku dtg umah kau nak raya tuh . Kau macam ta suka tengok aku dtg kan ? kenapa pun aku taktau ler =.=" , aku salah ape erk ngan kau ?

Puncak pergaduhan kita lepas aku kata aku dah tension giler nak layan kau lagi , masa tu ta silap 9hb lepas kau dtg ngan member² buat haruk at kedai , tp ngan aku langsung kau ta tegoo kan ? Aku abaikan jek , sbb da masak sangat dengan perangai kau uhh ..

Akhir bulan tu baru lha ada panggilan masuk daripada kau , tapi bukan kau yg cakap .. kawan kau je yg bersuara .. Kawan kau cakap kau nak jumpa aku . Yelaa kan , bagus doe perangai kau .. time ade hal jek kau baru nak jumpa aku , tapi nak bercakap ngan aku HARAM !!! apepasal ?

Bersambung . . .

No comments:

Post a Comment