Thursday, December 15, 2011

Setahun Dah Berlalu ~ Part VII ( August 2010 )

Eghh , bulan ni teruk sikit .. Aku rasa macam kau busy sangat dengan kerja kau . Ermm , oke takpe pun aku faham =) .. Kau keja bantu parent kau kan ? Aku memahaminya .

Lama tau tak jumpa kau .. hahaha , padahal baru seminggu je kOwt ! ape lha aku nih kan ? kekekeke .

4hb - kau dtg ngan member kau lepak kat kedai aku . Konon teman aku lha kan ? tapi ta hiraukan aku , ape lha . Hehehe . Kau dtg da cukup baik .. Tetttt !

5hb - aku rasa ni kau baru gaji tau ! hahaha , sebab kau bagi aku duit .Kekeke , anyway thanks sebab ta lupakan aku =)

8hb - pagi kau ade datang tapi kejap je , kau kata nak amik aku dtg umah kau petangnya ..Oke , aku tunggu . Tapi kau ta sampai .. Tetiba kau mesej ta dpt amik aku n suh sesape anta pegy umah kau , WTF ?? Erghh , naseb Nad dtg n nak anta at umah kau . Aku egt ada ape , Birthday adik kau jek .. Yelaa ~ aku ta bawak hadiah terbaik kan ? =.="

9 , 10hb - kau datang teman aku kerja .

11hb - Start puasa Bulan Ramadhan , stop jumpa . Elak maksiat . Phuii !

18hb - kau majuk , sebab ape aku pun ta egt .. hahahaha

Huarghhh !! puasa kena jaga diri , ta bole nak jumpa² kau dha .. hukhukhuk ='(

Bersambung . . .

No comments:

Post a Comment