Thursday, December 15, 2011

Setahun Dah Berlalu ~ Part I ( Februari 2010 )

Semalam , ngan ta sengaja aku kemas² buku .. aku terjumpa dairi dan calendar tahun lepas .. Bila aku belek isi kandungan 2 barang tuh , airmata aku menitis tanpa disedari .. Bila aku amati tarikh yang tercatit dengan tarikh semalam , dah setahun waktu tu berlalu .. Aku tak tau nak cakap ape lagi , yg aku tau .. perasaan sedih tu hadir , aku ta dpt tahan rasa bila kehilangan kau .. kau pergi dari hidup aku !

Disini , aku catatkan perjalanan hari² aku bersama kau .. Walaupun kita da knl sgt lama , tp tahun lepas tahun yg paling aku rindui ..

Intro dimulakan dari bulan Februari 2010 ,

8hb - Tarikh ni tarikh lahir kau .. dan setiap kali tarikh ni tiba , aku selalu ingat kau !

12hb - Kau dtg ngan kawan kau jumpa aku at tempat kerja .

14hb - Valentine's Day - ia haram dalam Islam , kita ta sambut .. tp kita hanya kuar bershopping je kan !

19hb - My Birthday / birthday ayah kau - 2 hari sebelum tu kau egt , tp bila tiba hari ni kau langsung lupa aku ..
 Tapi , hadiah paling special aku dapat adelah gambar kau ngan wish birthday n kau nyayikan lagu bufday utk     aku .. :)

21hb - kau datang jumpa aku .

24hb - Birthday ayah aku - Aku ajak aku dtg ngan parent , tapi kau ta nk .. kau cuma bawak present dari mak kau utk aku jea . Btw , thanks .. aku suka hadiah tu =)

28hb -  Kau datang jumpa aku lagi , tapi kali ni .. kau baru lepas ACCIDENT , terbaik doe ! Aku da cakap banyak kali tapi kau ta pernah nak dengar kan ? Even ta teruk , tp aku takut dengar kau accident !


Bersambung . . . .

No comments:

Post a Comment