Thursday, December 15, 2011

Setahun Dah Berlalu ~ Part II ( March 2010 )

Sambungan . . . .

Kalau entry aku yg last pasal dea ACCIDENT , esoknya dea dtg jumpa aku , haishh =.="

1hb - Dea dtg tempat keja aku semata-mata nak tolong kawan dea editkan Sijil Spm , WTH are u haa ?? da laa baru pas accident , kaki terhencut² .. kau ni mmg syg kawan kau kan ? Bagus lha .

Hampir seminggu aku ta jumpa kau lepas tuh .. Humm ...

8hb - Aku buat rambut baru =) , sajer je nak jalan-jalan area umah kau .. Tp , ta sangka kegembiraan aku tu bertukar kekeruhan bila aku tengok kau nga date ngan SOMEONE !!! ='(  Takpe laa ~

9hb - esoknya , aku jumpa abang kau lak , F***y . Takde ape yg bole dibualkan . Nak tanya psl kau mls pulak.

10 hb - kita bermesej , dan terjadinya pergaduhan ! huh , aku jelaa kan yg salah . Fine ~

11 hb - Tarikh result SPM kuar .. da lepas amik result , time balik aku terserempak kau at pintu masuk/keluar tapi sikit pun kau ta nak pandang aku kan ?! Terbaik doe ..

12 , 13 & 14hb - mesej , berbincang dengan baik .

15hb - kau dtg jumpa aku n kita jalan² , tapi sekejap je . But it's okay =)

17hb - petangnya aku msg kau mnx tolong belikan sangkar . Malamnya kau ngan F***y bawak 2 buah sangkar utk kucing² aku . Syg kau dok ! (tp syg , tinggal sangkar je skrg , kucingnya semua da mati)

26hb - kau dtg , tapi sekejap giler !

Start ni lama gak kita dah ta jumpa .. Sebab aku dah benty keja n mula carik keja baru ..

Bersambung . . . .

No comments:

Post a Comment