Thursday, December 15, 2011

Kenangan

Mana satu aku nih ? Hahahah =D

Kenangan seyh ..Hahaha , ermm ..
da bape tahun ni erk ? 3 tahun ade kOtt ..
Masa ni baru naik form 4 , we all buat acara sambutan Hari Guru .
Tahun 2008 kalau ta silap ..
Gambar yang aku rindui kenangannya ~
Kenangan bersama kawan-kawan pada zaman sekolah ..
Weee ~ rindu nak pakai baju kurung putih ngan kain warna biru tuh ..
Perghhh !!!!
Syoknya laa kan time sekolah , ta payah nak pk pape ..
pegy sekolah bukak buku belaja , menulis tu ini ..
Tapi ,
Keje senang macam tu pun susah nak buat ..
*Pegy sekolah malas , ehh .. aku tak macam tu ^___^
*Masuk kelas malas , err time subjek Addmath jek - tu sebab failed , padan muka !
*Ta dengar cakap cikgu , aku kadang² jek .. hehe
*Ta buat keja rumah - ta faham , aku ta buat laa .. Ngee ~ =D

Tau pulak dah lepas abis sekolah RINDU tu semua kan ?
Tu namanya orang cakap ,
masa muda tu cuma sekali jek .. hahah
Dan AKU ?
Aku dah terlepas menikmatinya .. huwaaa !!! ='(
Sedeyy siott ..
Tapi , apepun .. kehidupan mesti diteruskan
Even , waktu sekolah tu dah berlalu masa yang dihadapan menunggu kita
So , nak ta nak kena gak laluinya ;)
Chill babe !
Selagi belum kawen , apepun kita bole buat sesuka aty kita kan ..
Hahahaha ..
K lha , Boboi ~

No comments:

Post a Comment