Thursday, June 2, 2011

Aku kena kawen ker ?

Haa..aritu entry aku sebuk d0k gatal sgt nak kawen kan..Meh sini aku ada cita tuk Hangpa sumer..Nak taw pe ? Mak aku ada s0me0ne nak dijodohkan pada aku weyy..Aduii.. Masalah betul...

Ceritanya macam ni..
Semalam,mak aku masuk bilik aku..Then dia pun tanya aku pasal mamat yang ada dalam gambar nih ,


Apa citer dengan dea sekarang ?Aku dah la gugup mak aku tanya macam tuh,,Tergagap aku jawab..Aku ckp,oke jer..Napa ? Dan kaw taw apa yang terjadi ? Ikuti cerita nih..

"Aritu mak pg Kip Mart,tengah tunggu ayah at kereta,ada 0rg park kereta at sebelah..Mak pelik ngan org tuh sebab dea sengih² at mak..Bila kuar baru nampak muka..Mak ingat² balik,mamat tuh pernah ada hati at kakak-kakak kaw dulu..Dah tanya khabar sumer,tiba² mamat tuh cakap "Saya single lagi la makcik,ada kosong tak?'Terus mak cakap ada lagi s0rang kat umah..nak ker?
(Alamakk..mak akuh nih...apa pasal ??)
Mamat tuh 0n jer..

Sekian itu dulu aku dapat share bebelan dari mak akuh..Huh ! ta aku sangka mak akuh ni dalam diam erk ??Erghh!!Aku bl0m nak kawen laa...!! Macam mana kalau mak akuh betul nak match kan aku nan mamat tuh..Mak akuh cakap dea baik orgnyer..ada kerja bagus,ada kereta mewah lagi..Huwarghh!! Takut pulakk aku..

Macam mana nak solute eyh ??

P/S : Tak boleh blahh bila mak aku siap bagi number flat kereta mamat tuh..Mak aku suruh kenal² ngan dea kalau jumpa..Euww..please k..

No comments:

Post a Comment