Friday, June 3, 2011

Selamat sudah

Assalamualikum.. Hye ! Humm..arini tak berapa ada m00d nak post entry banyak².. No in mood.. Angin Surabaya menganggu.. Biasa lah kann.. ;) . Hari ni,0rg GILA tuh da tak ganggu aku lagi dah . Org GILA ? Siapa ?? Humm.. Sejak 3 hari lepas aku kena ganggu dengan s0rang MAMAT nih.. Dia ada num henp0n akuh.. Sbb dulu aku agak rapat ngan dea.Aku knl dea dari Ym. (Yahoo Massenger!) Dulu dea 0ke jer..Tapi,sejak 3 hari lepas tuh la dea mula agak pelik..

Kenapa ?

Sebab dia mula gatal mencarut+merapu+cakap benda kotor..

Arghh!! Tension akuh.. Aku,apa lagi..mana nak layan org camtuh ! s0,aku abaikan je laa..Tapi,lain pulak bila aku tak layan..Dia mula ugut aku akan jual phone number akuh pada org lain..Aku pk lantak kaw la..Tapi.yg bikin aku panas bila dia kata nak jual number aku sebagai "Bitchy"..What the F**K lahh!!


Aku malas nak amik kesah..lantak kaw laa..Janji aku tak terjebak nan apa yg dia nak tuh..And after 3 hari tu,iaitu arini..dapat gak akuh lepas dari panggilan si GILA tuh..Dia dah tak call akuh lagi dah..Naseb! Law tak asik memekak jer henp0n akuh tuh..LAw 0ff takut ada urgent call pulakk..Humm,alhamdulilah.. ;)

No comments:

Post a Comment