Thursday, June 2, 2011

Pagi Semua... (=

Haluu..haluu..haluu... Assalamualikum ! Hahaha.. Selamat pagi semua yang tengah berbL0g tuh..CikEyra sihat jer nih.. Huh..pagi tadi breakfast dengan biskut cumell n kiut miut jer..Biskut Munchy's .. 2 ketul je k0t ?Takpelahh..

Humm,niat semalam nak balik rumah terus berehat dan men0nt0n tayangan hebat "Nora Elena" tak menjadi apabila abg akuh ajak pegi makan Pizza Hut..Hahaha..Makin gem0k la akuh camny.. =,=' .Tapi,agenda sebenar abamg akuh tu adalah utk berjumpa dengan Scandal dia yang aku gelar Nana Kun.. (Nama sebenar Lyanna)..So,bergerak la kami ke Pizza Hut Pusat Bandar menaiki Swift yg cute-miut-Muift tuh ! Aku,abg aku n Cik Elyani..Huh! Sanggup awak kan Cik Elyani jumpa scandal ex-bf awak tuh..Kalau saya.."Sorry lah!"

Pada pandangan aku si Nana Kun ta cantik mana p0n..Ntah apa yg abg aku nampak at dia agaknya..Dah la bawah umur aku(cuma dia tinggi,aku katik!)..Takpe lahh,yang penting dea ta s0mb0ng..peramah..Banyak jugak we all makan..Hajat nak makan ayam Wings Street tak kesampaian bila menatang tuh da habis ! We all cuma makan Set Wednesday (Super Supreme Personal Cheesy Lava Suffed Crust Pizza + Soup-of-The Day + Garlic bread) , Masala Spin Roll , Hut's Platter , 0ne jug of Mountain Dew..perghh!! Memang melantak akuh.. Nasib tak berat sgt.. Mampuih genuk ! gemuk !

Then,da lepas makan akuh pg jumpa kawan baik aku jap..Dea keje at Kiosk Hot Perfume..Adelah Cik Elyani beli perfume utk kereta dia..Huhu.. Then,we all p0n balik..Fuhhh...b0ncit perut !

No comments:

Post a Comment