Wednesday, May 4, 2011

Thank You Dude !!

Firstly,Thank to my Bff.. Yan and Eyra sebab sudi jumpa n kuar ngan aku semalam..
Then,dekat my Future Sis in Law,Cik Darra..Wakakaka..
Thank gak taw !!
Sebab sudi nak drive kereta n bawak kete0rg pergi Jusc0..
Walaupun pada mulanya plan pergi bertiga n nak pergi Tesc0 je kut ??
Tapi,da last minute..Awk pun ikut ket0rg gak kann.. HEHE.

Kesian dekat Cik Darra kita sebab terpaksa drive dalam jam..
Org balik keje k0t?? HAHA.
Mesti PENAT!
Sepanjang jalan tu 2 kali kan jumpa kereta exciDent !
Sebab tu jadi jammed!

Sampai jer Jusc0,
Dari satu kedai ke satu kedai kita masUk..
Daripada ESPIRIT..HUSH PUPPIES..PADINI..dan lain lain butik yang pelik pelik bunyinya..HAHA
Dekat PADINI beli heel,tg0k ada less..Belilah.
Pastu pg beli baju jap..Dapat la satu..Cam cantik jer..


Then,pegi makan makan pulak..
plan nak pg makan Chiken Ch0p at Hutan Bandar..
Terpaksa CANCLE..
Sebabnya..0rg kan baru dapat gaji..
SURE ramai stay sana..
bak kata Cik Darra kita tu..
Lastly,pegi makan Kfc dekat Tesco jer.. HAHAHA

Mentang-mentang aku baru gaji..d0runk PAW aku kaw kaw punya..
Lagipun Yan puasa lak semalam..Belanja lah..Dapat PAHALA..Cehhhh!!
Naseb habis makan! Law tak..aku flying kick sekor sekor
HAHAHAHA

Pastu,mula s0pink lagi..
Tempat biasa aku s0pink baju tu lak da ta banyak ch0ice...harga p0n makin mahal..
HAMPEH!!
Tapi.tetap beli gak 3 Helai..
Yelaa..utk baju baru pegi keje kan..
Tu p0n nk memilih makan masa..Haishh..!!
Sampai Cik Darra da tunggu at kereta dah..Hehe.


Pastu ada la belanja barang sikit..
Lamanyer ta sedar bila Tesco tu announce nak TUTUP..
MUHAHAHAHA..
Lupa daratan siottt..
Lepas dari tu baru laa balik rumah dalam kul 10 lebih..



Pada Yan,Eyra n Sis Elyani...Thanks yer k0runk..
Aku HAPPY sgt semalam..
Dapat release tensi0n sekejap..
Begelak ketawa..becerita..
Indah sgt.. =)



Ok laa..sampai sini dulu..Daa~

No comments:

Post a Comment