Tuesday, May 3, 2011

excitedly when to pay!

Apa rasanya bila dapat gaji ??
Mesty seronok kan..HAHAHAHA
aku p0n camtu..dah lama ta dapat gaji!
Ni lah gaji pertama at tempat baru! 






Hahaha..Banyak tak duit aku ??

Ngehehehe..
Dapat je gaji pe lagi,terus ber Shopping laa..
Hahaha
Da sumer barang keperluan HABIS!
Dalam satu masa macam² laa benda nak HABIS..
Huh!!
Sabun mandi habis!
aku punya Sdn.Bhd pun kene sapu habis!


Syampu habis !
kene lenjan ngan adik aku..


Ubat gigi habis !
Kene share sampai 3 0rg..


Ubat ketiak habis !
Kata 24 jam tahan..cuk0p bulan habis gak!


Hahaha.
Then,
Keperluan pakaian..


Mesti la nak tukar baju baru..
Baju lama dah mula Mengecik!
Aku mula memboyot!
Terlalu muat utk di pakai..HAHA

Pe maw tunggu lagi ??
Habis melayang duit aku beli barang barang nih...
Tapi.
takpe pun..utk kegunaan sendiri gak..



List things need to do ;

  • Buad rambut baru ( belum dapat lagi )
  • Ganty henpon baru ( tak tertunai lagi )
  • nak amek lesen kerete ( ntah kan bila laa..) 
HAHAHA...
h0pe aku dapat pe yang aku nak tu..




No comments:

Post a Comment