Sunday, May 1, 2011

Kegilaan aku pada komik Manga..(anime manga)

Ok,da tak tahu nak watpe..Duk at kedai ni..tunggu org pepagi bosan..Haa..Gila aku dtg..Meluap-luap pada komik..Nak tunggu keluaran yang akan datang lama lagi..At last mari aku kongsi kegilaan aku ni pada korunk suma yer..

Aku ta sedar bila aku mula suka membaca komik ni..Tapi aku memang minat membaca,,Ta kisah laa pape jer..HAHA..EXCEPT ! buku SEKOLAH..bary je baca sket da ngantOk..hehehe..

Dulu-dulu aku pon gila baca novel..Novel pun pape jer..Suma aku tebas ! Dari novel penyiasatan SIRI SALMA..SIRI HADI..suma aku baca..Tu time kt library sekolah dulu,sampaikan kalau ta sempat baca..aku akan sorok at celah-celah rak buku tu..Kadang hampeh!Bila aku dtg balik p library tengok tengok da tade..Huh!!terpaksa laa aku cari balik..Then,novel CINTA!

Part novel ni lagi best ! Membaca dia sampai munusuk kalbu..Khusyuk habis !
seolah-olah macam merasakan diri kita lak camtu ! HAHA
Kekadang tu satu hari langsOng ta dpt wt keje lain..asek dok ngadap baca novel..
Sampai mak aku pnggil pun ta dengar.. 
Lagi best,bila airmata ni murah sgt hargaya! Menangisi novel yang ta bernyawa tu..
Tu la penangan membaca novel ni..

Oke!
Berbalik pada cerita kegilaa aku pada komik manga ni apabila adik aku ni dok khusyuk baca satu komik ni..aku pun curikcurik la baca time dea tade! "WOW!!bestnyer..komik ni.."tu la ayat aku time tu..Nak tau komik pe ??

UNDER 18
Haa..Ni la komik yang aku curik-curik baca tu..komik ni mmg THE BEST!
Mengisahkan tentang Ax, Kaiou dan Yosi, tiga orang pelajar sekolah menengah yang berkelakuan samseng, sering mencetuskan huru-hara di sekolah. Walaupun begitu, mereka bertiga mempunyai watak yang sangat berbeza dan sering terjadi kisah-kisah yang sangat menarik di dalam hidup mereka bertiga.

Nak tau lagi??pi la BELI..!!
Dan start dari situ aku mula gila beli komik..Sanggup ikat perut kat sekolah semata-mata nk beli komik terbaru!
Tapi yang sedihnya kebanyakannyer da banyak di RAMPAS oleh tangan tangan yang KEDEKUT nk kuarkan duet dea utk BELI SENDIRI!! Antaranya,MAID MAIDEN (MONDAY),GO GO CHA CHA STREET,STUDENT KING,BODYGUARD.COM,UNDER 18 FEARLESS..Yang ta ley blah..komik ACG NATION tu dari 1-6 sumer kene KEBAS..!!GRR.. ;(

Lain pulak yang kata PINJAM SEKEJAP jer..Tapi HAPRAK! Bertahun,bila jumpa,"nanti esok aku pulang.."
Tu je laa ayat korunk..!
Suma komik LIMITED EDITION lak tu! Nak carik lagi da ta dapat..

Tapi dalam sebalik tu..aku ada gak rikki-rikki member aku yang minat ngan komik ni utk pinjam dorunk punyer..Aku takde la mcm org KEDEKUT  taik idong masin yg kata pinjam kejap je,tapi bertahun tu.Aku pinjam arini esok mesti pulang punyer!! HEHE

 So,trimas pada yang beri pinjam kt aku tu eyh..Hehehe..
Ok lah..tu jer utk kali ini..tentang kegilaan aku pada KOMIK ni  =)






No comments:

Post a Comment