Friday, April 29, 2011

Sambungan. . . .Jerat Perhubungan


Salam pada yang beragama Islam..Salam sejahtera pada yang bukan Islam..Salam satu MALAYSIA aku ucapkan pada pembaca blog ni..
Tanpa membuang masa lagi,segera la aku singkatkan pada cerita yang ingin aku kongsi..
Semalam,tetiba BINI MAMAT yang mengatakan aku ni SCANDAL LAKI dia mesej aku..Aku ingatkan da sebuk ta nak kacau aku lagi..Ehh..GEDIK betul mesej aku lagi..Mari sini ikuti mesej antara aku dan dia..
(Original dari mesej dalam phone aku)aku gelar dea MULUT PUAKA! HAHA





Mulut Puaka    :
Hai x igt aidil ke...abg awk 2..
Cikeyra        :
buat pe nk igt .. Tiap ari jumpa !
Mulut Puaka    :
Oh ya ke..hr2 jmpe msti best ea..
Cikeyra        :
Da taw pn perlu tanya lg ke ?
Mulut Puaka    :
Ya r org llaki x le caye lau die wt sy pn ble wt..bkn ssh..
Cikeyra        :
Bagus la kalau cmt0.. So pasni ta pyh sebuk na tw psl 0rg len.. Tgn tu ta pyh gatal nk sent msg kt i , wt semak dlm inbox i je !
Mulut Puaka    :
Gtal tngn x pe jgn gtal p**I kcau laki org..
Cikeyra        :
0uh . I ke ? Tu I punye suka la,u gak kata u ley cri len.Dat mean u same je ngan i..Yg I tw laki u yg gatal suka tido ngn pmpuan kn,sp cri sp la skrg
Mulut Puaka    :
Die tdo dgn ppuan mse lum kwen..u 2 busterd kcau die dh kwen..die pn ckp u ppuan gtal jmpe je llki ajk men..
Cikeyra        :
0uh. He told u like dat 0r u just make a st0ry ? Huh ! U p0n pnh tid0 ngn dia la kn ? Then,terpaksa kahwin.
Mulut Puaka     :
Hahaha I’am not like that..i’am decent women ok..i no him somebody intreduse me ok…not like u ppuan murah jenis pkai buang..

(Aku speaking dia pun nk “skeping” gak..HAHAHA..Adehh..!!)

Cikeyra          :
0uh . Really ? Thanks ! Even u treat me as ‘pmpuan pkai buang’ I happy. Eh,0ke la ! I dun wanna waste my time lyn 0rg ta bt0l mcm u ni .. Ergh ! Childish ..lngs0ng ta matured!
Mulut Puaka      :
0f couse yes! N aidil say ur not taste better than me.

(aku ta berapa faham ayat dia yang ni..Hmm..)
Cikeyra          :
 0i,gila ! kaw ni ta reti h0rmat waktu 0rg la ! Suka ati kaw la nk ckp aku pe kn,aku ta kisah sbb aku tw diri aku  Kaw egt aku hadap sgt ke ngn laki kaw tu huh ? Kaw ngutuk ak p0n kaw dpt pe,takdir ta ley ubah lg yg Aidil tu laki kaw . Terima jelah ! Kaw punca mslh tw x ? Pe jenis pmpuan k0 ni cerita kburukan laki sndiri kt 0rg len ? Ta reti jaga maruah suami sndri. Sengal !

(Dengan panjang lebar aku BEBEL..ingat ta nak membalas..Cisst!!membalas lagi tuh !)


Mulut Puaka     :
 Hahaha hai mrh… ppuan mcm kau tau mrh?..aku x heran lh ppuan mcm kau ap ad..lau tgk aku kau pn mlu lh..status aku 1000 kli lbeh bek dr kau..aku rs mke kau tpak kaki aku lbeh bek..montly aku.. aku rse whole ur fmily pn x ble nk tndg..len kli jgn cr psl dgn aku k…
(montly tu pe ek??Monthly ke ??)


Cikeyra         :
Mrh ? Cari pasal ? Spe cri pasal dulu ? Kalau ta kaw yg merapu lebih2 layan msg aku mlm tu tak kn jd cmni la ! Bongok ! Sendiri reply sndri sakit aty. Kan senang kalau kaw  ckp kaw bini dea awal2,pastu d0k fitnah 0rg mcm2. Mmg ta bt0l la kaw ni . Lagi 1,0rg ta  ckp diri dia sndiri baik ! Sbb 0rg lain yg jadi cermin tuk label ses0rg tu baik/tak ! Sekian,terima kasih.
Mulut Puaka     :
Sp plak ko nk khubah aku mlm2 n…ko dh crmin dri ko 2..pndai ckp xhrmat mse..ko kcau laki org mlm2 dh 2 x nk mntk maaf ..eh aku mmg ppuan thrmat k..x men lh nk cri laki kt facebook dh dpt mkn spggn ns n sglarp air dh ble bwk tdo eiii x tau dh bp bnyk laki yg ko dh rse..
Cikeyra         :
Ada aku ckp aku baik  ke ?0i,gila. Dea yg add aku ade la ! Hello!satu sen pun aku ta mnx dea tw ! Takat belanja segelas air tu,mnx halal n terima kasih eh ! As ur information,AKU TAK PERNAH TIDO  ngn laki k0 tu.Puas hati ?! Lantak kaw nk prcaya x..Salam.
Mulut Puaka     :
Haaa len kli jgn nk mnganjing aku..aku tau laki aku x pnh tdo dgn kau..die ckp sme dgn aku tpi ko tu yg lbeh2 nk sktkn ati aku kn
Cikeyra         :
HAHA. ORG GILA RUPANYA..
Mulut Puaka            :
Bla..bla..blaa..(dea balas lagi..dan aku malas utk melayan lagi)

Aku ta faham betul nan minah ni..apa yg dia nak pun aku ta taw..Macam budak budak ! Saja nak cari gaduh je ann.. Aku ta ada nye nak layan dia sgt,tapi saja nak sakitkan aty dea.. Aku cakap baik pun ta nk dengar,lagi aku cakap main²..Lantak dia laa..Org gila MEROYAN..Hahahaha..




No comments:

Post a Comment