Friday, April 22, 2011

Miss you all Babehh..!!! DAMN MUCHhh..


78



SUMPAH..!!!

Tu perkataan pertama keluar dari mulut akuh ni,,
Hahahaha..Betul laa..
Zaman sekolah tu zaman yang paling manis utk diingati..
Macam mcm perkara yang tak akan dapat dilupakan..
Suka duka menempuhi zaman pra remaja,di mana usia mematangkan fikiran.
Pastinya zaman dan saat-saat macam tu tak dapat di ulangi lagi..
kerana usia kita makin meningkat bukan makin menurun..


Buat teman-teman ku yang di sayangi . . . . .

Pertamanya.. TERIMA KASIH ku ucapkan sebab sudi berkawan dan mengenali diri ini yang serba kekurangan.. Tanpa korang tiada AKU saat ini. .Aku akui korang memang kawan yang Da Bowmm!! Terbaik ahh.. HEHEHE...


By the way . . . 
1. YAN  : Kaw memang kawan yang PALING KELAKAR aku pernah kenal..Kaw memang BEST doe! Jumpa kaw jer akuh mesti akan KETAWA besar..Tak peduli langsung org sekeliling kita.. Ta kesah la cerita kaw tu kadangkala tak lawak mana pun..Tapi,ketawa kaw yang buad org ikut sama nak ketawa..Ketawa sampai nak pecah mulut kadang.. KAHKAHKAH..!!! =D

2.  NAD  : Kaw pulakk..!!! Hahahahaha..PERSAHABATAN amat bermakna buad aku bersama kaw..Kaw kawan yang baik..memahami..dan amik berat pasal akuh..Gembira kaw bererti gembira aku jugak,sedih kaw means sedih aku jugakk..Ta kira apapun berlaku kita akan tetap bersama walau sekarang ni kita berdua dah terpisah jauh.. =)

3.  FATEN  : Dengan kaw,lagi lama aku kenal erk??Dari sejak zaman kita kecik-kecik main pasir dalam longkang ! Kahkahkah..Ahh..sudaa! Menipu la sangat kn??Kita mana suka main pasir..KOTOR..Euwww~
Mengenali kaw banyak benda buleyh di kongsi bersama kaw..Tentang si DIA ( traffic light ) tu..HAHAHA! Kaw ingat lagi ta sama itu MAMAT ?? Ayat dia ta boleh bLahh erkk..?? Dapat bila break ngan dia,hancur berkecai agaknya traffic light yang dia bina utk akuh tu agaknyer.. HAHAHA!! Tapi,memang bagus kan break nan dea,MENYAKITKAN aty jer nak buad ape!!


4.  NANA   : Walaupun kenal dengan kaw dari zaman SEK Rendah lagi,tapi mula rapat dengan kaw sejak kita sekelas time form 1.Masa tu kawan kita yang satu sekolah da mix dengan sekolah lain..Jadi kumpulan kita ada AKU,KAW,TUAN,NAD and ZIRA..Aku ingat lagi,time tu KAW,NAD ngan TUAN rapat ngan RAZZI and EJAT.Nama korang pun da boleh gabungkan jadi "RAJA TUAN NADIAH" (ta taw la siapa yang disebut dulu,tapi nama NAD tetap dibelakang)..Aku akui,perwatakan kaw memang MATURED! Tapi,disebalik tu terselit sifat PEMALU kaw..Hahaha.Aku yang konon BRUTAL nih jadi penyelamat kaw kadang-kadang kan ??(Perasan Sendiri!)


5.  NALLY  : Kaw!Paling mula-mula sekali aku nak mintak maaf dulu..Muhahaha~ade tersilap salah antara kita lagi..Chewahh!!(Ayat SKEMA)Sebab dulu kita pernah gaduh main tarik-tarik rambut kan??HAHAHA!!pasal benda BODOH lak tu..Ermm..dapat kawan ngan kaw memang BEST!otak kaw GILA-GILA DOE!!Dengan KEGANASAN bergurau kaw dan EMOSI kaw yang macam angin lalu tak menentu bagi aku perfect ! "Full package".Trimas being my friends! Sayang awk.. <3 <3 <3

6.  LYNN  : Kita tak rapat mana pun..tapi,kita tetap berkongsi banyak cerita.Rindu saat kita berlima dekat belakang sekolah..Masa tu tak pikir ape pun..Taw nak seronok jer..Kaw pun sama ngan FATEN,taw cerita aku tentang DIA ( traffic light )..Bongok budak tu??HAKHAKHAK.

7.  ADEK EYKA  : Rindu,sayang,cinta dekat adik sangat².HAHAHA~ Bila mau jumpa lagi ni adik??Akak da rindu sangat-sangat dengan adik nih taw x??Bila adik nak datang jumpa akak jer,mesti akak ade hal kan?kan?kan? Kesian adik..Takpa,ada masa nanti kita HANG OUT lama-lama k!Lurne u mucho-mucho..

8.  AMEIN : "MOON TELL" tu la gelaran di zaman kegemilangan SMKPG2.HAHAHAHA!! guna lagi tak kaw nama tu ??Bercakap tentang kaw,kaw kawan yang boleh di layan kepala..KELAKAR,TALKING NON STOP!,suka SAKITKAN aty org kadang-kadang..Sebab takde sapa ley balas kata-kata kaw tu..Kaw memang THE BEST!

9.  ASHAARI  : Banyak kenangan bersama awk yang terus menjadi kenangan..Awk kawan lelaki yang TERBAIK saya pernah ada,bersama awk buat saya rasa HAPPY,tak bersama awk saya jadi MURAM..SEDIH..Kenapa kita perlu terpisah sekarang ??Haii..apa la nak jadi dengan kita ni kan?Sekejap Oke,sekejap tak oke.Ada je masalah terjadi antara kita..Salahnya kat mana pun saya tak taw laa..Mungkin berpunca dari diri saya sendiri yang suka memaksa awk kut??Entahlah awk..Saya rindu kat kenangan kita dulu-dulu.Happy jer..Takde masalah pun,tapi waktu tu tak boleh nak di putarkan semula..Ahh~nama pun kenangan kan ?Biar lah terus jadi kenangan..

10.  AFIQ  : Lama jugakk kan kita kenal ??macam sekejap je rasanya waktu tu berlalu..HAHAHA~ Teringat dekat first date kita..Kelakarnya masa tu..Tapi,awk da di ambil oleh orang lain sekarang ni.Awk baik orgnyer,memahami,tak menyusahkan org..Bestnyer saat-saat bersama awk..Sangat indah bila di kenang!Bila kita boleh macam dulu-dulu lagi erk ??HEHEHE =) Gurau je kot..Aicehh!!

PADA U ALL,I MISS AND LOVE U DAMN MUCHH..!!
Sungguh!!Nak jumpa korang sangat-sangat..
*Pada yang takda nama dan gambarnyer..
Harap Maaf.
Rushing(nak balik kampung).






No comments:

Post a Comment