Wednesday, April 20, 2011

Beberapa jam tanpa elektrik



Macamana la manusia nak hidup kalau tanpa bekelan elektrik eyh ??
Mesti tak leyh hidup kan ? Tapi,macam mana org dulu-dulu boleh je hidup tanpa nya ?? Susahnya nak survive hidup.. !! Macam tadi,aku pergi keje mcm biasa laa,bukak kedai cam biasa.Memang tau kalau takde elektrik arini..so aku relax je laa sebab time dia pukul 10. Sampai pukul 10.15 pagi masih takde pape.Aku bukak laa aircond sebab da terasa PANAS !!

cISSSss..!!

SUMPAH SERANAH AKUH SEKEJAP !!!

Mana tak nyer ! Baru nak merasa kedinginan penghawa dingin yang telah beberapa hari aku ta dapat merasainya sebab ROSAK da bekalan elektrik terputus! Dan paling menyakitkan aty sekali akuh tengah menghayati bait-bait lagu dari penyanyi YUNA,lagunya "AFTER MIDNIGHT"..Perghhhh..!!Sabar la wahai hati yer.. ( ^-^ ).

Pada mulanya akuh nak je balik rumah,tapi mengenangkan kalau kat rumah takde pape function akuh abaikan je laa and stay je kat kedai.Aku dah agak law mak aku tepon suh balik!Henpon pun silent time tuh! Ngehehe~ Ta nak pon balik..Dah duduk kedai ngan Ude,bercerita la kitaorg..daripada CERITA MIMPI,ke CERITA HANTU dan CERITA tentang KEHIDUPAN dia..Banyak yang aku tak tau rupanya..Lama la kitaorang dok beborak..Hujan pulak tu kat luar,ngantuk je rasanya.. ( ^_^ ).Yang agak peliknyer tu line henpon pon takde ! Takkan current takde.line pun takde ?? DASHYAT !!

Dekat pukul 3ptg.abg Eijan akuh suruh balik..hujan renyai² lagi.Dia ngan Cik Darra  pun nak balik nak makan agaknya,akuh ikut jelaa..Baru je nak kuar dari pintu kedai,ade sorang dak tanya napa ta bukak lagi ? Kan da ada current ..(tersenyap ku seketika...)


HuawarGhhhhhh...!!!!! ( T_T )

Aku baru nak balik la gila !!! Memang saja je kan ??! Huh.takpe-takpe..Sabar laa..DUGAAN!! Pastu keje cam biasa..Dan sekarang ni laa aku tengah menaip..HAHAHAHA~ =D.Pengalaman la kot ?Agaknye laa kan,memang la sengal betul !!Boleh lagi akuh cakap kot² kan?Hakhakhak!

No comments:

Post a Comment