Thursday, May 19, 2011

For the sec0nd time ;)

Ahhaa..Assalamualaikum :)
Holaa all,lama gak tak update blog nih.
Actually,sebab time nak update pulakknyer bl0g ni tak leyh bukak lak..
Heyy..k0runk entry kali ni pasal family vacation aku baru baru ni .
Lokasi di Genting Higlands, Pahang .
Makhluk yg terlibat , aku , parent , abg-abg aku , adik n gepren abg aku . ;)
bila dan lamanya.. Bermula Jumaat malam  13 Mei 2011 hingga 15 Mei 2011 pagi.
Tempat melepak,Genting Permai Resort.
Wink ! Wink ! ;)

Sebelum tu mari aku bg cuci mata sikit .. Hehehe.. :D

Cantik tak kereta aku neh ?? ;)
Muka sembab giler ( ta cuk0p tido neh )
Bersama buah aty ;)
Bersama Cik Elyani ;)
baru sampai neh .. ;)
0ne family ;)
Dalam Theme Park ;)
Mak & Ayah ;)
Family ku ;)
Ill Yne & Jayvoon 
Towkey Ayam & Cik Elyani 
Singgah KL dulu sebelum balik 
Bersama parent tersayang ;)
kuala lumpur convention centre
0ke,puas ?
Banyak lagi picture we all kt Theme Park . Tapi malas lak nk upl0ad..
Haha. Ni kenangan paling best aku rasa.
Time ni aku tunggu,saat bersama family.. Kalau ada akak ² aku lagi best neh .
Tapi , dorunk da ada family,tu susah sikit .

0ke,ni sec0nd time aku jejak kaki pegi Genting ni.
Dulu aku pegi senyap ² jer.. Hehehe ;)
Hampir 10 tahun gak ta dtg..
Ada perubahan yg aku nampak .

For the first games , aku naik SOLERO SPACE SHOT .
Perghh ! Gila gua cakap .. Dulu kecik kecik takde perasaan sgt.
Ni,amik kaw ! Kecut perut gua cakap lu !!

Solero Space Shot
Pengalaman naik ni mmg gayat habis ! Naik sampai atas gua releks jer. 
Part dia turunkan mendadak,berdesup jantung aku.. Punggung lu macam tertinggal.. HAHA .
Tapi,ni mmg THE BEST on the world gua cakap .
Sampai parent aku tu p0n terjebak naik jugakk..HEHE :D

Sec0nd game pulakk,Roller Coaster .
Ni aku ta bapa gayat sangat sebab dia main pusing pusing terbalikkan jer.
Ada la suara gua jerit jakun . HAHA .
  
Ni rupa dia,naik ni takde sapa nak amik gambar. So mmg sayang laa.. 
;(


Roller Coaster @ 0utd00r park



Pastu main buai pusing-pusing,pegi Dinasourland,pegi at ind00r park..Naik kapal tergantung..And then,balik apartment.. Time ni memasing da kepenatan ! Balik apartment baring je mata terus terlelap.. Dah ta ingat pape.. HAHA .

Pagi es0knyer lak,pagi-pagi aku da mandi.. Tetiba abg aku ajak mandi k0lam.. Haha.. Mandi lagik ??
Layankan jelaa,mak aku n ayah aku p0n ikut.. Haisshh..kalau ta bila lagi nak merasa kann ?? HAHA .

Then,after berenang tu..kemas-kemas barang. Dah nak check out.. Pastu singgah KL jap. Pg Suria Klcc.. Snap gambar jap..Dah lepak-lepak macam Nepal kt bawah p0k0k terus gerak pg makan at Kampung Baru.. Perghh..Mmg ramai 0rang ! Carik parking p0n susahh..

Terus gerak balikk...

Sampai Air Hitam,berhenti jap.
Da maghrib time ni..Hehehe..Tapi,ni tempat wajib singgah..
Aku belanja banyak time ni..Dekat RM100. Memang gila !!
Beli bebear Mashimaru utk buah aty aku..:p
n macam-macam lagii... :)
Pastu.hujan laakkkk.. Apa lagi.balik laa..!

Sekian. Penat sudaa nak menaip ! Hehhe :D




No comments:

Post a Comment