Friday, May 20, 2011

Takut.. Grrr..

Sumpah d0e.. Aku takut sangat !
Takut giler aku cakap.. terkejut.. berdebar..
Sumer aku rasa sekarang ni.. :-S

Tetiba je kan benda tu terjadi,macam sial!
Dah la aku tak taw pape.. b0le lak dia datang kann..
Pergh!! Aku kaku..Tak b0le nak buad apa-apa lagi dah.

Dalam kekalutan tu ada jugakk org nak bantu aku..
Huh!! Terima kaseh pada Abg Dew & Abg Akmal..

Abg Akmal merangkap bak Security Guard,menjaga pintu daripada 0rang ramai ² tu cabut lari.
Abg Dew pulakk t0l0ng bukak kan balik suis current yang tertendang tu.. SELAMAT . ;)
Fuhhh.. beria benar takutnya aku kan..

Kehkhekhe..
Kedai black0ut ler tadi !
Phuii.. macam sengal.
Sebelum ni dua kali black0ut,tapi at kedai akak aku.
Ni pengalaman first aku la dekat kedai abg aku ni
Nasib ada kawe dea mau t0l0ng aku,kalau dak ? Mampuih aku sat ag at situ gak..
0rang memang ramai time nih.. Petang ² la katakan..
Hujan lak gamakknyer..
Guruh berdentan dentum..aku da kecut perut..

Sedang aku berfikir.. "Sat lagi kalau black0ut mampuih aku nih.."
Tetiba..

Tappp..!!


Terkejut beruk sekejap aku.. Pergh..macam taik hid0ng masin la mulut aku ni kann ??
Black0ut sudaa.. Hampeh.. Keadaan huru hara macam pasar ikan.. hehehe..Gua releks jer..
Ada assistant yang membantu :P
5 minit pastu da 0ke balik..
Padan muka k0 Eyra.. HAHAHA .

P/S : Dalam pada releks aku tu ada budak-budak nih usik aku,,muka pucat (cuak!) -Memang p0n.. :P

No comments:

Post a Comment