Thursday, May 12, 2011

Akhirnya . . . .

HAHAHA..
Upss..telebih gelak pulakk..
Hey k0rang..Adehh,lupa lagi !! 
Assalamualikum . . .
Ok lah , sekarang ni aku dah b0leh tersenyum 
Senyum sampai ke telinga !

HAHAHA.
Amek kaw ! Aku ketawa lagi kann ? Humm.
Aku senang sgt n0w ni SEBAB anak aku dah balik rumah..
Haii..Perry..Perry.. Kaw memang la suka susahkan aty mummy kaw ni erk ??
Adehh.. Nasib aku ta mati fikirkan DIA sgt..!
Aku dah agak kalau DIA mesti balik rumah gak..

Hampeh betul ! Bila aku taw cerita ayah yang bawak Perry pg meniaga.
DIA da tak tahan kepanasan tu yang DIA berlari menghilang,
bila bapak aku carik lagi dah ta nmpak batang hidung dea..
Boleh dengan selamba ayah aku tinggal DIA camtu jer !
Patut bila aku ajukan tentang Perry pada ayah aku dea buat dang jer..
Rupanya dea yang punya salah...
Aduhh,ayah Eyra bukan nak salahkan ayah eyh!!
Cuma terasa agak kecewa jer..

Time aku balik keje semalam,bukak je pintu ada suara NGIAW..Aku da pelik sebab Baby G dekat luar..Yang kt dalan siapa lak ? Kucing baru ke ? Tapi aku knl sgt dengan suara tu..Perry !! Terus aku peluk DIA erat-erat..Tak rupa kucing dah aku teng0k..Kotor sgt !
Dan semalaman jugak laa Perry dok tido sebelah aku.. Mula-mula sebeluma aku masuk tid0 DIA ada kat luar..aku p0n malas laa nak kacaw..Tetiba dalam pukul 3 pagi DIA ngiaw depan pintu bilik aku..Bila aku bukak DIA meluru naik atas katil aku..Ingatkan nak ape lah..Sudahnya,DIA p0n tertido lepas aku usap-usap DIA..

Humm,Mummy sayang Perry sangat ² jangan la hilang lagi yer !!
<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment