Wednesday, May 11, 2011

Petanda dari MIMPI . . . . .

Assalamualaikum . . . .

Holla guys ! Humm,senang pulakk hati aku ni eyh ? Ta taw dalam hati d0k risau n berdebar jer..
Sebab risaukan anak aku yang ta balik-balik sejak 3 hari lepas..Haishh.. Habis usaha aku nak cari DIA kat mana lagi pon da tak taw dah.. Serata ceruk semak samUn aku teroka..Tapi tak jugak jumpa..

Tengah dok dalam kerisauan tu mak aku leyh lak beritahu dia dapat mimpi pasal anak aku tuh !
Aku Mummy dia yang membela tak dapat mimpi apa-apa,Nanny DIA lak dapat mimpi..
Haaa...!! Ni kes sebab terlampau fikir sgt la sampai jadi camtu.. Nasib la nakk..

Cerita mimpi mak aku tu lebih kurang macam ni..

"Malam tadi mak mimpikan anak kaw tu Eyra.."
(Permulaan ayat yang buad aku rasa nak mendengar..hehehe)

"Mimpinya,anak kaw tu MIAWW..MIAWW depan rumah..mak suka la tengok DIA balik..Bila dah dekat mak tengok mata DIA sakit ! Dah jadi warna kuning,lepas tu macam dah BUTA.. Mak cuba angkat DIA..MasyaAllah!! Perut DIA dah terburai..Usus perut DIA dah terkeluar.."

Bila mak aku dah nampak macam tu..dia pun cakap kat Perry "Dah takde peluang hidup lagi la kaw macam ni.."

Huuuaaaargggghhhhhh......!!! ;(

Pilunya hati aku bila dengar mimpi mak aku pasal Perry macam tu sekali.. Apa lah nasib Perry sekarang ni erk ?? Aku mula takut kalau-kalau DIA kene makan dengan Nepal.. Erkkk!! Aku ta sanggup bayangkan keadaan tu.. Oh My God ! Please save Perry  fr0m any disaster . . .

No comments:

Post a Comment