Tuesday, May 24, 2011

Buruk kan ?? ;)



Gila tak aku neh ? Gila kan.
Buruk pulakk tuh ! Ape lah bilik Anak Dara macam ni erk ?? Ergh ! patut kena cantik n kemas .. Ni tak..Haishh..

Pe buleyh buat , aku neh memang suka macam ni. Ni sebahagian dari picture zaman dulukala .. Cehh! Zaman sekolah yg t0p n cun melucun tuh ! Haikk.. Cakap pasal sek0lah,rindu pulak zaman sek0lah.. Zaman hingus l0m kering lagi.. Tapi,aku tak laa..Kawan-kawan aku jer.. Hahaha..siott je kan ?

Rindu dekat kawan-kawan m0nyet aku.. Memasing ada gelaran sendirik.. Sebab tuh aku d0k tampal kat cermin tuh,senang..hari-hari aku belek diri at cermin..hari ² gak la aku tg0k n ingat d0runk.. ;)


----> Azeyra , Nadea , Eiyra , Yan , Nana , Nally , Fatin , Lynda , Fyza , Yanna , Roy , Afiq , Acap , Andy .

Wink ! Wink ! Rindu k0runk sgt .. <3 <3 <3


p/s : Ni gara ² entry semalam pasal gambar jatuh ,entry hari ni jadi cerita .. Haishh ;P

No comments:

Post a Comment