Wednesday, May 25, 2011

Nak Tengokkk ... !!

Kung Fu Panda 2

 
Kung Fu Panda 2 Trailer

Hola,Salam semua.. Apa macam ? k0runk suka tak dengan trailer movie ni ?
Aku memang fanatik giler ngan citer nih.. Lagi ² teng0k Panda (Po) yang kiut-miut tuh !
Haishh.. kalau la aku ada Bebear macam si Po nih,aku peluk dia tid0 malam hari ².. Heheh ..

"Dah besar gajah p0n nak teng0k cerita kartun lagi !"

CikEyra : Eh,bia lah..suka aty aku..k0runk pe kesah ?

Macamana ntah agaknyer aku leyh terjebak tg0k muvie ni..Seingat aku,masa akuh tg0k muvie ni masa f0rm 4 kut.. Masa tu ramai-ramai pergi..tak silap aku p0nteng sek0lah kut ( Zaman aku sek0lah dulu mmg terjal ! Mak suh pg sek0lah aku pg tempat lain,Hehehe.. =,= )

Masa discuss nk teng0k muvie ape tuh,we all bertekak gakk.. Macam b0d0-b0d0 jer.. Memasing dengan ch0ice memasing.. Suggest pg -->ch0ice k0runk,teng0k s0rang² ,s0rang p0n ta nak ! (Aku ler tuh! Heheh.. ;D)
Lastly,dapat kata sepakat sebolat teng0k m0vie ni.. Ada yang tarik muka masam k0n0n..Masuk panggung letak punggung melayan m0vie bak pengunjung akhirnya ketawa berdekah tak behenti satu panggung !
Hampeh betul ! .

Sekali kuar lak Sec0nd muvie ni..
memang la aku nk pg teng0k sangat ² !
Tapi bila nyer nak pg erk ?
Dengan siapa ? Adehh..
Kang plan² tak jadi jer.. 
Lastly , tenguk panggung scrin 18 Inchi , " Click jer Internet Explore then type Youtube dan carilah KungFu Panda 2 Part 1 "Wahahaha . Lagi senang . Ta payah bayar,ta payah berjalan,ta payah nk tunggu n beratur beli tiket..Tingal klik ! klik ! klik jer ! Hehehe..

0kelah ! Asyik merapu pelik ² je akuh nih.. K bye .. T__T

No comments:

Post a Comment