Monday, May 23, 2011

Kenangan Mengusik jiwa..

Chewah !
Tajuk entry wa yg ni ta ley blah kan ??
Kahkahkah.. Ehh..Sudah !
Jangan suka sangat b0leh tak ?
Bukan kaw sedang mer0yan kah CikEyra ??

Haah,d0e !
Aku sedang mer0yan kesediHan ..
Teringatkan pada sesuatu .
Baru aku teringat,sebelum pergi keje tadi ada sesuatu terjadi pada aku.

Kejadian tu adalah ...... Jeng! Jeng! Jeng!

Tengah aku d0k busy meny0lekkan muka chumell aku didepan cermin neh,tetiba ada kepingan kertas melayang depan mata aku . Terkejut terkencing aku .. hehe ( Takdelah! ).. Haha,aku p0n membelek lah kepingan tadi tu ..
Nak taw tak ape dea ?


Ni haaaaa . . . . .
Ni pemberian utk bufday aku yg ke-18

Aku memang suka menampal gambar ² beruk mak nyehh kesayangan aku kat cermin..
Tampal p0n ala kadar,celek pakai gam 70 sen kt kedai buku belakang rumah aku tuh.. Heheh..
Then,Opcos lah menatang ni b0leh terbang ² sesuka aty dea kn ? :D

Hehe.. Nak taw sape dea ? Tak perlu taw la .
Yang pasti aku sama dea ade kenangan yg mengusik jiwa .. Ada petanda ke ?
Ntah laa,yang pasti..aku memang selalu ingatkan dea.. Agak ² dea ingat kat aku tak ??

p/s : Sudah.. sudah.. la tu ye cik kak .. Jgn diikutkan sgt perasaan kaw tu !

No comments:

Post a Comment