Thursday, March 24, 2011

hanYa untuk Awak.. =)

Firstly,
Saya ni bukan lah orang yang famous!.. sebabnyer saya tak leyh nak bermadah meleret-leret untuk awk bak tukang syair tuh! Saya pun tak pandai nak cipta ayat jiwang karat utk awk..tapi dalam hati saya ni cuma ada satu jer!

Ntah laa awk..
Kita bertemu & berkenalan pada suatu ketika,masa tu kat sekolah laa..Humm,happy gila time tu..Saya bersyukur sangat tehadap Tuhan atas salam huluran perkenalan dari awk tu..Memang tak sangka gak awk nk berkawan ngan saya ni.. sikit pon saya tak pernah nak menyesal dgn ikatan persahabatan kita ni sebab awk teman yang paling sayangi.

Tapi sekarang ni..
Perpisahan tu terjadi antara kita..saya turutkan saja dengan apa yang terjadi ketika ini..Maafkan lah saya awk!! Tak terlintas pun kat aty saya ni nak jauh dari awk,tapi saya ikutkan je kalau dah itu kemahuan dari awk.. 

Utk terakhir kalinya..
Saya menatap wajah awk masa tu..Wajah orang yang beri seri kebahagiaan dalam kehidupan saya selama ini..Takkan sesekali saya lupakan diri awk.Mungkin kenangan bersama awk akan kabur dan hilang di mata sayakelak,namun apa yang pasti ia akan tetap subur di hati saya terpahat bersama-sama dgn sebaris nama... AWAK!!

No comments:

Post a Comment