Thursday, March 24, 2011

Meniti Lorong-Lorong dalam Kehidupan

Setiap hari,
Dugaan datang dan pergi..sampaikan aku menangis seorang diri mengenangkan nasib diri..tapi,tak pernah sekali aku menyesal dgn ujian ini sebab aku yakin pasti ada hikmah di sebalik semua ini..

Hakikatnya,
sebuah kehidupan itu penuh dgn ranjau dan duri,kegagalan dan juga kekecewaan..Semua itu bagai sudah sebati dalam jiwa aku..Namun walau pape pun terjadi hidup mesti di teruskan !!

Tapi kekadang tu,
aku mesti kalah dengan cubaan hidup ini..rencah dalam kehidupan ni,sampai aku tau macam mana rasa peritnya menghadapi satu dugaan tu.

Macam tak percaya je,
tapi tu la kehidupan..Asam garam,pahit getir merupakan satu pengalaman..Bukan hanya utk arini jer bahkan utk setiap hari dalam hidup kita..Malah utk selamanya selagi kita masih bernyawa..!!











No comments:

Post a Comment