Monday, September 1, 2014

Baju idaman wedding reception ?

Punya lah teruja sebab sometimes aku jadi kepentingan untuk semua orang. Yelaa , rasa diri ni menjadi keutamaan untuk buat rujukan . Mana tak nya 

i.Kalau kat rumah ; mak aku selalu tanya baju and tudung apa yang sesuai nak dipakai for mix and match
ii.Kat tempat kerja ; jiran kedai sebelah aku kakak member aku pun almost hour and day akan tunjuk certain baju wedding , kasut wedding ,pelamin and etc.. color apa yang sesuai dan cantik. Aku pun melayan find and search untuk dia. Yelaa , aku pulak mmg suka cari bab kawin-kawin ni.
iii. Mama Jad ; bab mama dia ni , aku low sikit. Yelaa , takut dia tak berkenan dgn taste aku. Tapi , tiap kali jumpa bag.. tiap kali tu dia heret aku tanya okay ke tak.. Aku , pun first thing akan tanya bag tu selesa ke tidak utk dia gunakan. Soalan penyelamat sebenarnya. Hihihi
iv. Tempat orang mengadu masalah ; percaya atau tak , aku tahu setiap masalah semua kawan-kawan aku. Tak percaya pegy lah tanya dorang n dorang.. Masalah aku? hmm. Akan difikirkan jawapannya. Haha

Kadang aku terfikir ? bernas sangat ke idea dan komen dari aku ni .. boleh diguna pakai ke? sebab aku rasa aku ni low profile.. aku dress up pun asal boleh je.. selekeh , tak kemas.. macam mana orang boleh mintak pendapat aku? Macam kelakar pulak rasanya. Tetiba rasa bangga.. *chuckle* kehkehkeh.

Actually , bukan tu jadi teraju utama utk tajuk entry aku... tapi nak kepoh pasal baju idaman aku..untuk wedding reception nanti.

Wedding Reception. Bilakah?

Ouh.. masa dan tarikh tu rahsia Allah , sekarang ni kita berangan puas-puas dulu. Kahkahkah. Nak kahwin , kau ingat kahwin tu suka-suka? Tanggungjawab besaw woii. Setahun dua tiga tahun happy la kau , nanti dah lama-lama baru tahu asam garam kahwin tu macam mana kan.

Haihh , susah betul kalau ada lencongan ni. Aku nak cerita pasal benda lain ada je jari aku ni lincah menaip benda lain . Nak tunjuk baju idaman aku masa reception nanti , kalau boleh lah nak macam ni ;




Dress dia cantik woah..ada taburan bunga-bunga besar dan timbul kat dress dia tu. Agak-agak lah kan kalau aku yang kemetot dan gemok ni pakai dress macam ni kena ke or kena gelak? hahaha.

Ni kes searching baju wedding utk Kak Ekin lah ni dah aku terjumpa baju secantik ni.. Hmm , bab color tu aku tak kisah sangat tapi design macam ni buat aku teruja nak kahwin cepat. Hahaha. Sudah-sudah lah berangan Azirah oii.. tak kira! wedding nanti aku nak buat baju camni.. sape nak jadi tukang jahit baju aku ni? nak upah murah-murah tak nak mahal tau.. barang aku carik sendiri :p kekeke.




No comments:

Post a Comment