Thursday, November 7, 2013

Hadiah Awal Muharam

Lima haribulan dua hari lepas , umat Islam menyambut Awal Muharam / Maal Hijrah .

Plan mula-mula mmg nak cuti sebab nak keluar dengan Jad n Mok ke Jusco . Tau jelaa kalau lelaki kalau dah tido . Henpon meletup sebab banyak kali bergegar tak dengar ! Tido tak ingat dunia dua ekor badak ni . Haihh .. camne nak ajak berjalan kalau perangai macam ni ? susah la nak oii ~

Lastly , aku pergi je kerja tengahari tu jugak . Pukul 12 kau , nasib abg Dew okay je ~ tak cakap apa . Siap tanya tak jadi nak keluar ke ? Haihh.. malu je tau . Dah tu tak sampai sejam aku lepak kat Cc , mok dtg dengan muka selamber nya (-,-") how dare u , boleh dia tanya dekat aku tak jadi pergi keluar ke ? Ehh.. hampeh je aku call banyak kali sampai kena sedut kredit aku oleh makcik operator yg jawab panggilan aku tu tau! Hujung-2 dapat tau , henpon dia vibrate je.. mmg hampeh sekali lagi laa aku call dia. Kelam kabut dia call Jad bagai . Zzzz apa punya org la korang ni .

Mok kata nak keluar melantak kejap . Tak lama lepas tu Jad pun dtg . Ada ke patut aku tengah bekerja dia ajak berjalan . WTF! Aku tengah kerja la woii . Ikut cakap dia , kena laa pergi makan . Konon nak pegy Kfc laa Domino's laa.. hujung-hujung makan dekat food court je! Hampeh betul bf aku ni . Nyanya tak sudah . *Nyanya - nyanyuk .

After abis makan tu laa baru Jad ajak pergi mcD kejap . Nak beli ice cream katanya . Beli McFlurry cicah Coke mmg awesome . Ehh..bukan cicah tapi mix kan keduanya dan sedut. Harap maaf . Hihi.

TAPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tu semua tak kesampaian bila we all dapat hadiah yang sangat awesome . Pestime dalam hidup wa oii abg Polis mintak autograph dari aku . *wink wink* macam best je , macam seronok je ~ Phuii !


Taraaaaaaaaaaaaaaaa ~

Ni lah hadiah awal muharam yg wa cakap tadi . Awesome kan :) Memang the best ever . HAHAHAHA .
Tu laa , aku cakap tak nak dengar kan dah kena saman . Penat je mulut aku berbuih suruh dia amik helmet dekat kedai . Degil ! kata dekat laa apa laa . Kan dah kena mintak sign tak rasmi dengan abg Polis . Purrr ~

nampak tak instinct perempuan tu kuat ? boleh ramal kejadian yg akan berlaku . Haha . (tu bukan instinct sorang isteri buat suami ke?) alaaa , lebih kurang sama jelaa kan . Hahaha , benyai .. benyai .


No comments:

Post a Comment