Tuesday, October 15, 2013

Happy working

Assalamualaikum w.b.t
dengan rasa bersyukur , hari ni merupakan tahun ke 21 aku menyambut hari raya haji atau hari raya Aidiladha . Syukur sebab masih berpeluang untuk menyambut walaupun ketiadaan mak n ayah kat sisi . 
Nasib lah ada kakak yg prihatin dkt adik dia ni , merasa jugak aku ketupat dgn rendang. Paling favourite KUAH KACANG n SERUNDING ! Tapi , serunding tak dpt sebab kakak aku tak tau nk buat katanya .


sayu je hati bila tengok gambar tuh . Tiap kali rindu , tiap kali tu jugak laa gambar jadi tatapan . baru rasa mcm mana bila berjauhan dgn mak ngan ayah . Yelaa , selama ni kan duk bawah ketiak dorang je ni dah kena tinggal rasa lain laa . Sebulan lagi nak tunggu . Menanah oii .



Focus nya dia makan . Lapar ye sayang ? hikhik . Gambar yang dikirim oleh Dato' K a.k.a fiance Kak Ikien kedai sebelah a.k.a Abg Mok . Pukul 3 pagi kot masa ni sebab malam tadi aku tido 3 lebih dorang sedap melantak.. By the way , semalam first day dia partime kerja dekat tempat aku . After this mmg susah la nak lepak sama dengan dia lagi sebab dia kerja lepas aku habis shift . Its okay laa , tu la namanya pengorbanan kan :)

Selamat bekerja dengan selesa ye sayang . Mmmuahhh (^_^)


No comments:

Post a Comment