Monday, February 11, 2013

#Upcoming #Birthday & #Valentine present ?

Semalam petang , awal-awal lagi orang dah bagi aku hadiah . Hadiah untuk birthday aku tak lama lagi . Wewwit ! ada juga orang nak bagi aku hadiah kan ? awal pulak tu .. (^_^") hadiah tu mmg aku appreciate sgt .. huuu , special tuh ! Dah macam hadiah Valentine lak aku tgok . Mana tak nye , kotak dia macam utk kekasih . Heheh . Aku syak present tu sempena valentine day tak lama lg kot .



Nampak kan dia pinky minky ? Haha . Yang dalam kotak tuh aku tak try lagi .. tapi yang lotion Boss tu mmg , UMPHHH ! Wangi siaa .. mmg the best tak payah pakai perfume pun dah wangi . Sebab aku kan sedia wangi . Cehh ! To my dearest Elyani Ahmad thank for the present .Hari ni kita pegy kerja wangi tanpa perfume tau :D

No comments:

Post a Comment