Friday, February 8, 2013

Happy Birthday , Muhammad Ashaari Mahsuri


Ehh ! Dah 21 tahun ? huyooo..youthful freedom . Ngeh ngeh ngeh . Mak aku cakap 21 ni masa zaman-zaman remaja bebas . Yeke ? apa ada ngan 21 ni sebenarnya ? entah laa .



Tahun bila punya gambar nih ? haha . Hmm kalau 2010 means dah masuk 3 tahun gambar ni aku simpan . Phuii ! Act , gambar ni si gila ni bagi masa birthday aku yg ke-19 . Time tu rasa sedih gila sbb dari pagi sampai petang aku tunggu dia wish tapi..tapi dia boleh sedap membuta kan ! Nasib laa malam tu dia call n wish . Gila . Ehh , sekarang dah jadi kawan baik . Semua kenangan tinggal kenangan . Hehe .

And ! today is his BIRTHDAY...say , hooray ! 2 hari lepas sibuk call aku takut sangat aku lupa birthday dia . Sorry tu bukan aku . Nak tak nak dia da usha apa dia nak , jgn harap laa aku nak bagi kan . Hikhik . Nothing special utk dia tahun ni . Just bagi dia barang yang aku sure dia suka sangat .


Haha . Comel kan ? macam muka dia . Aku bagi dia Spongebob ni sebab aku still ingat dekat bilik dia ada lukisan cartoon comel ni besar sangat² dekat dinding . Haa , for sure confirm dia mmg minat kan ? Ehem , dah lepas birthday boy sorang ni . Kesian , balik meet aku hujan pun turun dengan lebatnya . Hujan rahmat laa awok (^_^") sabar jelaa ~

No comments:

Post a Comment