Tuesday, February 19, 2013

Birthday Wishes

Semalam balik Onceet yg hantar balik .. naik motor kan , nasib la kalau kena baju dia . Ikut hati aku memang nak peluk je dia time tuh , biar dia rasa lak mcm mana rasa kena prank . Haha . Sampai rumah , Onceet bagi kotak hadiah . Thank a lot (^_^)

before masuk rumah , aku bersihkan tangan kaki kat luar dulu then bukak shawl aku n rendam . Kalau tunggu lama² mmg confirm tak hilang "sirap" uhh . Masuk dalam mandi , rendam baju aku pakai baru masuk rehat . Tengok phone dah penuh ngan notification . Al-maklum laa , birthday girl kan :D


Tapi before tunggu 12 malam tuh dah ada yg wish awal , tido kan .. takut lupa . Hehehe , macam si Gila n Momo yen laa . Paling penting sekali birthday aku sama tarikh dengan pakcik  Mahsuri b. Amin ayah kesayangan si Gila Muhammad Ashaari . Wee , nampak tak kebetulan dia tuh ? mihmihmih ..



Tak hilang penat lari dari boom tepung , telur and sirap .. jari aku lak penat layan TL ngan wish dari kekawan . Haha . tak menang tangan aku .. Btw , thank pada semua yang wish beday aku yekk . Tak lupa gak pada yg bagi hadiah .













No comments:

Post a Comment