Thursday, January 3, 2013

Woah..cuaca arini banyak okay ! tak panas , tak hujan . Woot woot semalam pegy kerja hujan lebat kott . Haihh sakit hati (-_-") sabar jelaa . Nasib arini okay je . Hehe .

Ouhh , semalam mak aku dah balik dari KL .. ambOii berjalan sakan dorang ye , haha first sekali aku nak meet adik aku ! dengar citer demam sampai pengsan , tengok-tengok memang betul demam panas . Ishh .. aku suspect dia Denggi je sbb panas dia lain macam . Okay , dorang balik aku pulak keluar . Hehe . Well , keluar dengan siapa lagi kalau bukan dengan buah hati kesayangan aku . Cer teka spe , haa..tau takpe salah tu ! Aku keluar ngan my gemoksss Yan ler .

Beriye betul dia ajak aku keluar ngan dia mlm semalam , ajak cuci mata je kOtt . Haha , kawan punya pasal kan .. ikut jelaa . Actually , dia ajak tu pun bukan semata-mata nk window shopping je ! tapi teman dia ikut bf dia pergi futsal . Atoto , rajin nya dia ikut boboy dia erk ? yayunk kita pegy main badminton pun kita tak join . *Dia pergi time aku kerja memang la tak dpt nak join . Haha ..

Sementara tunggu boboy dia main futsal so kitorang pegy window shopping kejap and cari makanan sikit utk makan time balik nanti .Datang balik tempat futsal tunggu boboy Yan abis game baru gerak balik . Haha , kesian aku forever alone kan ? K takpe , dah biasa . :D

Balik rumah dekat pukul 12 , nasib la mak aku tak marah . Alaa , dia berjalan tak ingat dunia boleh takkan aku kuar kejap pun tak boleh kan . Hehe . K bye .

No comments:

Post a Comment