Tuesday, January 1, 2013

Happy New Year 2013

 We wish you a happy new year 3x , and the happy new year ~ 

Haha . Sesuka hati aku je nak buat lagu dari Jingle Bell ye , janji boleh "in" . Pheuww , dah masuk tahun baru laa , 2013 . Alhamdulilah aku masih boleh bernafas sampai ke hari ni . 

Apa function semalam ? well , family aku semua dah takde gerak Selangor celebrate nuyer dekat I-City . Aku ? aku still dekat pasir gudang . Hohoho. Sengal tak ? Ehh , takpe laa aku still boleh celebrate dgn bff aku Yan .

Jyeah.. Pasir Gudang dibasahi dengan hujan lebat \(^_^)/ tepuk tangan sikit . Hehehe . Padan muka sambut nuyer hujan-hujan , family aku sambut seronok² aku kat sini tengok bunga api hujan je. Haha kesian .

Plan nak keluar dengan Yan je , sibuk pulak boboy kesayangan dia nak ikut . Huh , arytu sibuk sangat kata tak nak join . Semak je -.- . Ouh , tak lupa kepada pesakit mental Syukri Suziliman yg dok sibuk call n message dia suh fetch dia after dia balik kerja . I'm so sorry , bukan aku yg drive . Nasib kau la balik naik kereta polis kan , sampai jugak dekat Pg .

Dah selamat fetch pesakit mental gerak Tasik kejap , ingat tak nak keluar sbb Yan kesejukan nak tak nak keluar jelaa kang duk dalam kereta bahaya lak . Macam takde function je kat Tasik , hujan kan ~ haha dpt la tgok firework sekali je ! Yang lain semua ta menjadi . Bhaha , lawak . Tengok auto show kejap , round satu Tasik tuh then go back home .

Ehh , aku tido sorang-sorang la . Haha . Sebelum tido layan org wish nuyer dekat whatsapp jap , sekejap la sangat ! sampai pukul 4 pagi tak sudah² . Kesengalan melanda di tahun baru .Dan , disebabkan itu terjadinya bangun lambat . Amik kau , kul 8.00 sedar .. kul 6.30 tu dah sedar tidur balik kan .. Padan muka .

Takpe laa janji masih boleh pergi kerja kan . Ouhh cuti ni ramai betul customer , membingitkan telinga je . Ouhh , lupa hari ni aku wedding . Wedding ape lol ? wedding game je . Haha , abaikan . 

Bye .

No comments:

Post a Comment