Tuesday, January 15, 2013

Rasa sedih aku ..

Sedih kan bila kena tinggal dengan orang yang kita sayang , lagi-lagi dengan orang yang dah lama kita kenal . Yang dah lama bersama susah and senang . Mau melalak aku bila kenangkan orang yang aku sayang nak tinggalkan aku berapa hari je lagi . Even tak jauh dia tinggalkan aku tapi aku dapat rasa lepas ni maybe dah tak sama macam dulu .. Dah tak dapat nak jumpa macam selalu . Huu , banyak kenangan bersama yang tak dapat nak lupakan :(


siapa lagi kalau bukan kak Elyani aku . Hmm , lepas ni mmg dia terus balik KL bawak diri terus stay sana . kenapa laa abg aku kejam sangat buat dia camni ?? Aku akui , kalau aku jadi dia aku takkan sekuat dan setabah dia .. sedangkan sekarang pun aku dah rasa macam tak betul inikan lagi yang dah jadi pada diri dia . Swear ! im proud of u kakak , awak laa kakak terhebat pernah saya kenal . No more perempuan lain selain awak .

Ayat awak yang ni buat saya rasa sebak sangat-sangat . Hampir nak mengalir airmata saya baca tau .. ingat lagi masa awak ada masalah time saya kerja kat Pusat Bandar dulu , masalah yg sama gak . Awak kata awak dah tak tahan nak stay kat sini , 2 tahun lepas benda tu sekejap je lepas dari tu awak get back ngan dia. And kali ni , hope so benda yang sama berulang balik . Hehe .Awk kena ingat macam mana sekalipun saya tetap sayang awak sangat-sangat ! ingat tu ..

Huwaa , kenapa laa orang yang aku sayang semua nak tinggalkan aku ? kenapa nak biar aku duk sensorang kat sini ? tak boleh ke bawak aku pergi sekali dengan korang ? *Sigh*

No comments:

Post a Comment