Tuesday, January 15, 2013

A peaceful life

Bila dah jadi macam ni aku fikir balik hidup sendiri lagi senang . Tak perlu nak jaga hati orang bagai , beriye kita nak jaga hati orang tapi senang-senang je orang nak sakitkan hati kita . Apa guna aku bagi kepercayaan yang tinggi pada seseorang tu tapi sebaliknya dia musnahkan kepercayaan yg aku bagi tuh .

mood pagi ni mmg tak stable , tapi tak seteruk semalam . Semalam nasib ada abg Naz yang boleh cover aku kejap . Masih ada yg baik hati care pasal aku , hoho dia memang pantang nampak aku tak bermaya , terus dia belikan aku panadol time tuh jugak suh aku makan . Siapa dia ? siapa lagi kalau bukan adik aku si Daniel  , sayang dia kat akak dia yang sorang nih.

Penyakit apa yang datang dekat aku ni pun aku tak tau laa . Nak kata Bulimia takde pulak sampai aku nak jolok-jolok tekak aku bagai , bila tanya doc kat sebelah tu semua sebab aku tak makan n perut dah masuk angin . Nak kata tak makan terus tu tidak laa , tapi..memang ye laa dah masuk angin baru nak makan kan . 

Tu dah satu hal , bila dah berserabut sangat mula laa dehydration aku datang . Naik bengkak mata sebelah aku nih .Orang dah tengok aku semacam je kan , sampai tegur aku ni dah macam orang sakit . Memang aku sakit pun , sakit yang dicari sendiri . Madah semua tegur mata aku yang bengkak , ingat aku ni cengeng sangat ke asyik nak nangis je ? Haha . Nangis tu buang masa je . Lepas dari nangis mesti fikir macam org bodoh sebab nangis sebab benda bodoh . Well..well..well , aku sakit bukan aku menangis okay . Take a note .


No comments:

Post a Comment