Wednesday, January 16, 2013

Kanser Leukemia

Hari tu aku ada terbaca article yang mengatakan "Bahaya tidur dalam keadaan lampu menyala" . Baca punya baca bahaya dia sampai ke tahap boleh mendapat penyakit Leukemia . Oh gosh ! terus aku jadi minat nak membaca . Yelaa dari kecik aku tidur tak pernah tutup lampu ! Tak tau pulak bahaya bila tidur lampu menyala .


Then , search punya search simptom umum yang boleh sebabkan kanser ni aku pun jumpa laa ,



Pergh .. hilang semangat kejap bila ada simptom yang dia kemukakan tu ada dekat aku . Tapi takkan la baru sekarang aku nak rasa semua tuh ? Or , cuma aku buat andaian sendiri je ? Papepun lepas ni kena buat medical check-up as soon as possible .Sebelum pape jadi lebih teruk baik check cepat . Tak sedap hati je nih mintak-mintak takde pape laa kat aku . Amin .


No comments:

Post a Comment