Wednesday, January 9, 2013

Happy Birthday , Bonceet !

Uweee , finally hari yang di tunggu tiba . Mih mih mih (>.<") . Hari ape ? birthday boy Muhammad Rasyid .. Plan nak candle light dinner bagai , tapi disebabkan si bonceet kena balik awal so kena cancel . Ouhh , aku lupa kau bukan hak aku sorang ada orang lain yg lebih perlukan kau time macam ni \(^_^)/ . It's okay .

Imbas balik setahun yang lepas tarikh hari ni , tu laa aku start tegur kau balik . Tu pun kalau kau ingat laa , time tuh aku nga kerja pulak birthday kau time tuh . Aku buang ego aku n kuatkan semangat aku utk tegur n wish a happy birthday . Sejak dari situ kita mula rapat balik . Ngekss banyak kenangan aku ngan kau sepanjang tahun 2012 kan ? well , i'm appreciate that . Thank you (",)  

Sekejap pun sekejap laa , tak jadi g candle light dinner pegy makan kat McD pun boleh . Still kekalkan #doubledate . Ngeh ngeh .. berdua je macam tak syok kan so ape salahnya kalau berempat (y) . Hmm , agak mengecewakan sebab rasa mcm hari special camni jadi "suwey" . Sebab apa ? ada laa sebabnya . Papepun dinner kitorang jadi juga , at least aku dpt la nk celebrate utk dia kan ..

Birthday boy - Bonceet

Aku tau shawl aku sangat sakai time ni -.-

jemput makan .

see , walau aku tak berjanji ngan Yan nak pakai baju sama tapi kitorang keluar dengan pakai baju yang sama . Bhaha . Tu namanya sehati sejiwa . Ouhh , bonceet sangat kejam sebab cakap kitorang LESBIAN ! How dare you ! Cehh , cakap kitorang .. dia ngan Azri pakai baju color sama boleh pulak . HAHAHA .



Hadiah ni laa dia duk sibuk curi-curi dari aku time kat kedai tadi . Aku lupa tinggal pegy beli makanan , then dia nampak la ada paper bag isi kotak nih . Perasan dia punya , sibuk nak tengok ! tak reti nak sabar betul . Hmm , baru lepas tadi aku bagi kat dia . Nak tau apa isi dalam dia ?

Taraaaaa !!


it's just a simple present aku bagi kat dia . Orang kata murah ke mahal tu bukan ukuran tapi hati yang ikhlas tu yang penting . Woo , express je dia bukak kan ! aku baru sampai rumah tak sampai 5 minit dia dah sent message ;


Even bukan real name dia aku letak , but nama Acik Nako tu dah lama dia guna . Tak tau laa ape makna disebalik nama tuh kan , maybe dia suka nama tuh then aku letak jelaa nama tuh . Mihmihmih..settle dah satu perkara nih . Alhamdulilah , selamat ulangtahun sayangs .


No comments:

Post a Comment