Saturday, January 12, 2013

As long as you love me

Thank God it's Friday . Ehh , friday semalam arini Saturday . Jumaat ? kenapa dengan Jumaat ? takde ape , finally aku dpt spent time dengan Onceet aku pergi pasar malam n duk lepak makan sesama . Well , #doubledate lagi laa . Yelaa , selalunya asal hari Jumaat je mesti dia takde . 

Usually , aku lepak berempat dan partner aku ialah ..... ouhh , lupakan pasal mamat tak guna tuh ! Sakit hati kalau ingat pasal dia . Huh ! ouh tak nak citer pasal dia laa aku nak cerita pasal Onceet aku je . Tunggu yan nak tengok video lama sangat kononnya nak pergi naik motor je tapi tak kesampaian sebab kain yang aku pakai KETAT sangat , tak boleh nak naik motor . HAHAHA! nasib laa nak hujan time tuh , so kena laa jugak naik kereta ngan Yan .

Dah abis round satu pasar malam lepak kebayan sekejap minum n makan then go back home . Ehh , Onceet gediks semalam . Ngeh ngeh . Bonceet kata makan je , jogging tak jugak . Immediately laa aku ajak g jogging ! Amboii time tuh jugak dia nak pergi , gila ape jogging memalam ? bhaha . Takpe , insyallah tak Ahad or Isnin kita pergi okay . Ahad birthday Yan laa !! auwwww ~

something goes around bila tetiba Bonceet call aku semalam , ingat ada apa .. Rupanya ... Dia mintak izin pada aku , tuhan je tahu camne tersentap perasaan aku time tuh 

"sayang , orang nak mintak izin keluar ngan ex tunang orang , mama nak sangat orang teman dia"

Upsss , spontan aku tanya perlu ke cakap n mitak izin pada aku ? jawapan dia , siapa aku dengan dia dan hormatkan aku . Masalahnya , mimpi ke ape tetiba nak mintak izin dekat aku ? Hmm , ikut suka kau la nak buat ape pun . Aku takde hak nak kongkong hidup kau . Hope kau faham .

No comments:

Post a Comment